Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-04, 11:45
  #1
Medlem
klimaxxs avatar
Två dagar kvar. Inte den hetaste festivalen på Flashback tydligen, finns det NÅN mer än undertecknad som ska dit?
Citera
2017-07-04, 12:33
  #2
Medlem
Mr-Sherlocks avatar
Kanske tittar förbi. Har lite släkt i närheten.
Citera
2017-07-08, 15:15
  #3
Medlem
TransitGlorias avatar
Nä tack, aldrig mer. Varför ska man åka flera hundra kilometer för att se samma nunor som vid Nytorget?

Samt äta samma creddiga sushi till samma creddiga överpris, lyssna på samma creddiga artister, ta samma creddiga droger.
Och efter att man tagit de creddiga drogerna man varken förstår eller är redo för (T.ex. LSD/MDMA/Ketamin-cocktail eller en rejäl kyss DMT - "precis som de gör i Berlin omg") står man och svajar framfår någon av "konstinstallationerna" som man plötsligt "förstår." Eller inser hur den framcurlade 19-åriga singör/sångrajtörtjejen som försöker låta som Janis Joplin men misslyckas är "modigt nyskapande"

Förra gången hängde jag på campingen, och efter att ha sett ett killgäng i timmar gått fram och tillbaka och visat upp sig som på en catwalk i leran, med outfits de gick in och bytte i tältet var 20e minut insåg jag att inte riktigt kan identifiera mig med demografin.

En festival av posörer, för posörer. Jag är naturligtvis inte Mr Integrity själv, men vid Gagnef går min gräns för vad jag kan låtsas vara fett - men som egentligen är ett avkok av samma generiska hipsterprettokultur som serveras hela tiden, överallt. Att man gör det ute i skogen gör det inte fetare...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback