Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-03, 12:55
  #1
Medlem
Mackan1992s avatar
Blivit väldigt sugen på att tatuera mig igen. Tycker det är snyggt med tatuering på vaden så det jag har i tankarna nu är en text i stil med:

I'm not afraid to stand alone


Jag vill inte endast ha texten utan någon bakgrund eller något snyggt tillbehör men jag har ju noll kreativitet. Sökt en del på google också.


Tips?
Citera
2017-07-03, 13:12
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan1992
Blivit väldigt sugen på att tatuera mig igen. Tycker det är snyggt med tatuering på vaden så det jag har i tankarna nu är en text i stil med:

I'm not afraid to stand alone


Jag vill inte endast ha texten utan någon bakgrund eller något snyggt tillbehör men jag har ju noll kreativitet. Sökt en del på google också.


Tips?
Den texten blir ju tragikomisk om du skulle förlora det andra benet av någon anledning, men det hoppas vi givetvis inte. Bakgrunden kan ju vara en vacker solnedgång. Passar i dessa tider.
Citera
2017-10-16, 15:13
  #3
Medlem
Irrelefants avatar
Du kan ha konturerna av en person som står ensam. Eventuellt skulle du kunna göra så att personen blir del av texten, konturen kan växa upp ur "d"-en i "afraid" och "stand" till exempel. Men då har jag något ganska minimalistiskt i åtanke.

Vad tänkte du ha för font, och i vilken storlek?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback