Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-08, 19:23
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humdi
Hej, beskriv gärna de konkreta handlingarna om några. Jag blir nyfiken på hur en misogyn tangentbordsterrorist som du skyddar den svenska kvinnan från de mörka horderna.

Om du läst mina inlägg så hade du förstått att jag inte vill skydda svenska kvinnor från sitt eget dåliga omdöme. Tvärtom, de ska få ta fullt ansvar genom att drabbas av dess konsekvenser. Pavlovs klassiska betingning och evolutionen i arbete!
Citera
2017-07-09, 13:57
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Att förbjuda alla invandrare att komma till vårat land pga en handfull idioter är helt enkelt inte logiskt.
Man kan dock ställa krav och sänka nivåer till japansk standard, det minskar problemen avsevärt.
Japan har inga problem med islamistisk terror, överhuvudtaget ens i en minoritet.
Sverige har inte mer skyldigheter att ta emot invandrare än Japan, om du trodde det.
Det är intressant hur du använder dig av ordet "alla", det skvallrar nämligen att du menar att alla som vill ska få kommas hit oavsett.
Citera
2017-07-09, 14:05
  #123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Svenska kvinnor dissar inte svenska män. De dissar bara svenska rasistiska och sexistiska män som t.ex ts.
Ni snälla killar blir antingen friendzonade, är tröstpris tills svenska tjejerna hittar något bättre, får mindre sex än de stygga killarna eller blir utsatta för otrohet.

Bra skildring av hur det går för snälla killar:
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/co...bO2S5ko0kU.jpg
Citera
2017-07-14, 05:45
  #124
Medlem
Arga.Apans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walvater
Du har intressanta tankar och vanligtvis rätt, men när du påstår att svenska män väljer bort svenska kvinnor, så är det önsketänkande.

Visst: du och några vänner kanske har valt bort svenska kvinnor, men den stora majoriteten svenska män har det inte. Tvärtom, så är svenska män desperata och trånar efter kvinnorna, som söker sig till er maskulina, exotiska män.
Ja du har nog helt rätt i det. Däremot tror jag att det är en utveckling vi kommer att se framgent alltså att svenska män i större utsträckning väljer bort svenska kvinnor som alternativ till att inta en beta-position och gå runt som en könlös medlem av en ny underklass.

Citat:
Ursprungligen postat av Walvater
Sverige konkurrerar nog med några östasiatiska länder, om att toppa listan över hur stor % män som är oskuld till 25. Svenska män har alltså reducerats från vikingar till korta, gula snedögda mongoloider.

Svenska män tillhör världens mest desperata. Och det är inte utan anledning: vi har trots allt tagit emot hundratusentals fler män än kvinnor, och en logisk, naturlig följd är att konkurrensen om kvinnor blir högre.

Utöver det så är ju hela det moderna samhällssystemet konstruerat för att ge kvinnor fördelar. Stora mängder kvinnor i offentlig sektor, i form av undersköterskor, sjuksköterskor, pedagoger o s v, försörjs helt och hållet genom skattepengar, som främst betalas in av män i privat sektor.

I Sverige måste man alltså försörja svenska kvinnor. Bisarrt!
Helt rätt. I Kina ser vi tydligt en växande underklass av ensamma män då kineserna systematiskt klubbat ihjäl nyfödda flickor i snart ett halvsekel, hur ser deras ratio män/kvinnor ut och hur kommer Sveriges ratio att se ut när afghanimporten till slut är över? Med tanke på vår pyttelilla befolkning och med tanke på de otroligt stora antalet afghaner vi importerar på kort tid kan jag tänka mig att den svenska situationen kommer att bli långt värre än den kinesiska.
Citera
2017-07-23, 22:58
  #125
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mes
Det behövs inte mycket till invasion för att krossa ett överfeminiserat Sverige.

Exakt. För varje år inser jag att den feministiska kampen redan är vunnen och implementerad inom svenska staten. Det är helt sjukt hur lätt vi nordiska kvinnor släpps fram till makten, och hur icke-existerande patriarkatet verkligen är.

Vi importerar dominanta afrikaner och araber just för att kompensera för alla feminiserade svenska karlar. Feminiseringen är ju något den nordiske mannen valt självmant, och han mobbar ju ut dom få nordiska karlar som har något testosteron kvar i pungen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback