Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-02, 11:30
  #1
Medlem
Kan man köpa det på BUD flygplats?
Verkar kosta runt 5000 HUF - jag stannar i 5 dagar så det verkar vara bästa köpet - tänkte använda det för att ta mig in till stan så måste köpa på flygplatsen, eller går det via nätet??
Citera
2017-07-02, 11:41
  #2
Moderator
Neksnors avatar
Finns en biljettlucka i ankomsthallen efter bagagehallen. Jag utgår från att även den biljetten säljs där.
Buss till Kobanya Kispest, sedan tunnelbana.
Citera
2017-07-02, 11:50
  #3
Medlem
"Are you planning a trip to Budapest and this will be your first visit ever? Do you need up-to-date information about public transport?
Then look for the Customer Service Points of BKK Centre for Budapest Transport at Liszt Ferenc International Airport’s Terminal 2A (daily 8:00-22:00) and Terminal 2B (daily 9:00-21:00). English-speaking attendants will be at your service with useful information on transport and tourism. Almost all types of tickets and passes are available for purchase at the airport including the practical 24- or 72-hour travelcards especially designed for tourists. Further information about the hours and operation of the Customer Service Point

Please note that front-door boarding only policy is now in place on bus 200E serving Liszt Ferenc International Airport. Single tickets are on sale at the following locations:
•BKK Customer Service Points at the arrivals level of airport terminals 2A and 2B
•ticket offices at the bus terminus next to Kőbánya-Kispest metro station:
•near the exit of metro line M3, in the corridor leading to the MÁV Hungarian State Railways station
•near the passenger drop-off site of bus 85

Additionally, single tickets are available from the driver onboard the bus at the price of 450 HUF."


http://www.bkk.hu/en/tickets-and-passes/prices/
Citera
2017-07-04, 00:38
  #4
Medlem
Köpte kortet vid en biljettlucka vid metrostationen vid ferenc puskas arenan. Billigt och enligt mig det bästa sättet att ta sig runt i Budapest. Vi anlände sent så vi köpte bussbiljetter på bussen vid flygplatsen. Ca 500ft. Sen av vid Kobanya-Kispest där det fanns kontrollanter som sålde biljetter när man kom upp för trappan från busstationen.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2852592

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback