Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-10, 22:35
  #97
Medlem
Grönar kamagra-now.co. Tog typ 7arbetsdagar men betydligt mer värt än de svenska shopparna...
2017-12-13, 11:14
  #98
Medlem
BootyLuvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggus-Diccus66
Vilken Bank har du? Nordea fungerar inte. Jag måste använda mitt LF kort . Men Kamagra-Now UK är jättegröna. Handlat därifrån många gånger. Card Billing postcode måste stämma överens med dit Postnummer som du angett i din adress. Jag beställde idag allt gick igenom utan problem och ordern står som skickad.
Kanske anledningen till att Nordea inte fungerade för dig var att kortet hann stängas innan de drog pengarna? Jag lade precis en ny beställning hos kamagra-now.co och de verkar lite sega på att dra pengarna, så jag sitter just nu och 'refreshar' öppningen av kortet var 50:e minut. Får se hur det går, återkommer med en uppdatering om betalningen går igenom.
2017-12-13, 12:47
  #99
Medlem
BootyLuvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggus-Diccus66
Vilken Bank har du? Nordea fungerar inte. Jag måste använda mitt LF kort . Men Kamagra-Now UK är jättegröna. Handlat därifrån många gånger. Card Billing postcode måste stämma överens med dit Postnummer som du angett i din adress. Jag beställde idag allt gick igenom utan problem och ordern står som skickad.
Citat:
Ursprungligen postat av BootyLuv
Kanske anledningen till att Nordea inte fungerade för dig var att kortet hann stängas innan de drog pengarna? Jag lade precis en ny beställning hos kamagra-now.co och de verkar lite sega på att dra pengarna, så jag sitter just nu och 'refreshar' öppningen av kortet var 50:e minut. Får se hur det går, återkommer med en uppdatering om betalningen går igenom.
Blir dubbelpost då jag inte längre kan editera mitt förra inlägg, men hursomhelst, nu ca 3½ timmar efter att jag lade beställningen har pengarna dragits från mitt kort och jag har fått det andra mailet som bekräftar att ordern är processad. Så Nordea funkar, även om det är lite bökigt i och med att man måste hålla kortet "öppet" ett par timmar.
2017-12-19, 20:16
  #100
Medlem
FreeWorldNows avatar
Jag skulle beställa på CasanovaKillen och då jag inte kom in på sidan mailade jag deras kundtjänst och de sa att de har tekniskt fel och håller på att lösa problemet, sen tog de min beställning via email och sa att de skickar leveransen direkt. Hoppas postnord inte tar för lång tid på sig så man har lite till nyårsfirandet
2017-12-20, 20:18
  #101
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Vilka levererar diskret?
Vill inte ha hem det i brevlådan. Vill hämta hos ombud trots liten förpackning.
Inga avier hem, bara SMS.
Tänkte inte använda pillren tillsammans med frun.

www.kamagra-now.co

Rekommenderat brev, om jag minns rätt. De vill väl veta att man hämtat ut, och inte reklamerar falskeligen. Beställt av dem två gånger, håller inte med om lång lev. tid. Beställde på fredagar bägge gångerna, de skickade på lördagen och jag hade grejerna i handen på tisdagen. Känns fan snabbare än att skicka nåt inrikes.

100mg.se har blåst mig, så där är det rött.
2017-12-23, 12:05
  #102
Medlem
FreeWorldNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
www.kamagra-now.co

Rekommenderat brev, om jag minns rätt. De vill väl veta att man hämtat ut, och inte reklamerar falskeligen. Beställt av dem två gånger, håller inte med om lång lev. tid. Beställde på fredagar bägge gångerna, de skickade på lördagen och jag hade grejerna i handen på tisdagen. Känns fan snabbare än att skicka nåt inrikes.

100mg.se har blåst mig, så där är det rött.

CasanovaKillen.com är uppe igen, men jag vet inte om de har olika alternativ för leverans, jag får alltid ett helt anonymt kuvert hem, men du kan ju fråga de vilka möjligheter som finns?
2017-12-28, 10:28
  #103
Medlem
BootyLuvs avatar
Igår fick jag till slut senaste laddningen kamagra jag beställde från Kamagra-now.co i mitten av december. Lite längre leveranstid än vanligt, men det var julhelgen som stökade till det (paketet kom in till utlämningsstället 22 december, men avin kom först igår) så inga problem där.

www.Kamagra-now.co fortsatt gröna, med andra ord, precis som förväntat.
2017-12-30, 09:16
  #104
Medlem
"boris"s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BootyLuv
Igår fick jag till slut senaste laddningen kamagra jag beställde från Kamagra-now.co i mitten av december. Lite längre leveranstid än vanligt, men det var julhelgen som stökade till det (paketet kom in till utlämningsstället 22 december, men avin kom först igår) så inga problem där.

Jag lade en beställning hos dem den 19 december men har fortfarande inte fått någon leverans elva dagar senare. Kanske får avvakta några dagar till då.
2018-01-08, 20:33
  #105
Medlem
Multiplys avatar
Dum nog så postade jag inte här innan jag beställde från Ajantapharma. Inte hört ett ord efter swishen (innan dess svarade dom direkt)

Någon som beställt därifrån nyligen?
2018-01-09, 11:22
  #106
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Multiply
Dum nog så postade jag inte här innan jag beställde från Ajantapharma. Inte hört ett ord efter swishen (innan dess svarade dom direkt)

Någon som beställt därifrån nyligen?

Har aldrig haft problem med dom när jag beställt därifrån blivit några gånger nu. Fick min senaste order igår betalade i fredag det kallar jag bra service. Testa att maila dom igen. Dom är tokgröna i min bok👍
__________________
Senast redigerad av schlymmer 2018-01-09 kl. 11:27.
2018-01-22, 07:24
  #107
Medlem
bergelins avatar
Slänger in en gröning på http://www.ajantapharmastore.com/. Handlat via HB och de har varit gröna och levererat bra grejer.
2018-01-28, 12:15
  #108
Medlem
TattooedFuckers avatar
Tja! Någon som vet en shop som tar emot swish? Jag pallar inte skicka kontanter i brev eller hålla på med bitcoins. Känns jätte krångligt, tack på förhand!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback