Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-26, 11:10
  #73
Medlem
Wendigos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evensteeven
Fick 2a mailet nu men blev cancelled.

”Hi, the Payment has Failed, refused by your card issuer.
Please make sure you enter the CORRECT card or billing details in the future with us! Please allow at least ***1 WEEK*** before you place another order from our website with correct details!”

Hur beställer ni? Det enda som jag inte förstod riktigt var ”card billing postcode”. Skrev in mitt postnummer där.
Skriv till deras support och fråga, de är jäkligt trevliga
2017-10-26, 18:30
  #74
Medlem
Grönar 100mg.se.

Fick varorna inom en vecka.
2017-10-27, 18:47
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Grönar 100mg.se.

Fick varorna inom en vecka.

Intressant. Jag har väntat en månad sedan jag beställde och betalde men inte fått några varor.
Inget svar på mina mail förutom två mail inledningsvis om logistikproblem och att jag skulle få varorna inom kort.
Rödar 100mg.se
2017-10-28, 13:01
  #76
Medlem
Någon som kan tipsa om seriös shop där man kan köpa Kamagra och helst betala med swish?
2017-10-28, 18:59
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigleg77
Någon som kan tipsa om seriös shop där man kan köpa Kamagra och helst betala med swish?

100mg tar swish.

Men jag skulle recommendera kamagra-now.co, där kan du betala med kort. Eller direct-kamagrauk.com och betala med bitcoin. Relativ enkelt och snabbt att skaffa ett bitcoin-konto, tex via coinbase.com.
2017-10-28, 22:21
  #78
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gissamusiken
100mg tar swish.

Men jag skulle recommendera kamagra-now.co, där kan du betala med kort. Eller direct-kamagrauk.com och betala med bitcoin. Relativ enkelt och snabbt att skaffa ett bitcoin-konto, tex via coinbase.com.
100mg har som jag skrev i tidigare post inte levererat på en månad.
Men tack för tipsen om de utländska handlarna. Stoppas det inte i tullen?
2017-10-29, 08:54
  #79
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigleg77
100mg har som jag skrev i tidigare post inte levererat på en månad.
Men tack för tipsen om de utländska handlarna. Stoppas det inte i tullen?

Många har problem med utländska leverantörer på grund av betalningsproblem. Dessutom så måste du använda bitcoin eller ge ut dina kortdetaljer till kamagrauk vilket jag inte är trygg med. Tullen är nog inga problem så länge det är för personligt bruk alltså inte tokiga mängder med piller.

100mg är gröna för mig i alla fall och madidus har inga bra varor för potensmedel. Dock levererar de snabbt. Fick min sexleksak inom en vecka.

Ortensapoteket har tydligen kamagra tuggtabletter.
2017-10-30, 15:12
  #80
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evensteeven
Fick 2a mailet nu men blev cancelled.

”Hi, the Payment has Failed, refused by your card issuer.
Please make sure you enter the CORRECT card or billing details in the future with us! Please allow at least ***1 WEEK*** before you place another order from our website with correct details!”

Hur beställer ni? Det enda som jag inte förstod riktigt var ”card billing postcode”. Skrev in mitt postnummer där.

Vilken Bank har du? Nordea fungerar inte. Jag måste använda mitt LF kort . Men Kamagra-Now UK är jättegröna. Handlat därifrån många gånger. Card Billing postcode måste stämma överens med dit Postnummer som du angett i din adress. Jag beställde idag allt gick igenom utan problem och ordern står som skickad.
2017-10-30, 18:29
  #81
Medlem
Sunimods avatar
Någon som testat http://www.onlineapotek.net/


Verkar vara bra priser och brett sortiment. Men hur är servicen och kvalitet?
2017-10-31, 19:47
  #82
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggus-Diccus66
Vilken Bank har du? Nordea fungerar inte. Jag måste använda mitt LF kort . Men Kamagra-Now UK är jättegröna. Handlat därifrån många gånger. Card Billing postcode måste stämma överens med dit Postnummer som du angett i din adress. Jag beställde idag allt gick igenom utan problem och ordern står som skickad.

Swedbank. Funderar på att testa med ICA Banken med...
2017-11-02, 12:59
  #83
Medlem
Shadowcrafts avatar
100mg.se är gröna. Tog ett tag innan svar på mail och leverans men dem var trevliga och bad om ursäkt.
2017-11-03, 22:30
  #84
Medlem
catos avatar
Tog 2 veckor men nu leverans från 100mg!!!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback