Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-05, 21:54
  #37
Medlem
SnobbenLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EWT
Nja att sluta onanera är inte att rekommendera, det minskar risken för prostatacancer...

googla på det.

Vem fan vill ha prostatacancer?!
Citera
2017-07-05, 23:13
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnobbenL
Vem fan vill ha prostatacancer?!

just det!
Citera
2017-07-06, 05:42
  #39
Medlem
ace_secs avatar
Perioder i livet när jag har runkat lite har varit när jag haft mycket annat att göra.

Mkt plugg, mkt jobb, mkt träningar, mkt social tid med kompisar osv...

Runkar gör man ju när man har massa dötid att slå ihjäl =)
Citera
2017-07-06, 07:48
  #40
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av momme99
Jag har onanerat sen jag var ca 12 år och har varit väldigt beroende av det. När jag säger beroende så menar jag varje dag eller flera gånger per dag. På sistone har jag läst på internet vilka negativa effekter jag kan få av att onanera och därför har jag bestämt att luta med det. Jag har deppression och är hela tiden nedstämd vilket jag tror är på grund av att jag onanerar. Så nu till min fråga vill ja veta hur jag ska sluta med anoni. Inget annat, bara svara på frågan!

Du skriver inte hur gammal du är.. är du över 35 kan det ev. vara ett problem. Men är du ung så är det väldigt normalt att runka..ÄVEN flera gånger per dag. Det kommer lugna ner sig med åldern.

En del runkar mycket en del mindre beroende på hur hormonerna ligger för tillfället.
Att sitta inomhus mycket ger depression och är förmodligen den vanligaste orsaken till att unga är deprimerade och nedstämda. Att sitta vid en skärm mer än några timmar per dag är inte bra för hjärnan då hjärnan behöver ordentligt dagsljus i stora doser.

Var utomhus flera timmar per dag under dom ljusa timmarna så kommer du garanterat må betydligt bättre.
Citera
2017-07-08, 18:52
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnobbenL
Byt hand till vänster om du är högerhänt och vice versa. Om du nu på allvar vill bryta mönstret. Försök att inte ha bråttom att komma utan bara smek och runka med fel hand tills det sprutar sperma. Sen så kan du rycka i baguetten hur jävla mycket du vill men ge fan i att kolla på porr. Försök att inte ge nofap för stora förhoppningar. Du är inte deprimerad pga överdrivet runkande (men att avstå kan till viss del hjälpa dig på traven att bryta depressionen)

Fantisera om sex och helst tänk på tjejer som du har träffat Irl.

Kom ihåg att när du är deprimerad så försöker din hjärna hitta mystiska lösningar och det finns många kräk där ute som vill pracka på dig deras skitsnack. Tänk på vad du kan göra för att öka din livsenergi och försök att inte ta allt så allvarligt, att avstå onani kan återigen vara ett av många verktyg men det kommer inte bota en depression. Jag skiter i vad alla andra säger för jag har rätt.

Ta svamp och vattenfasta och kolla på lite dokumentärer

tack för tipset
Citera
2017-07-09, 00:08
  #42
Medlem
Prova olika droger. Östrogen nivåerna kommer att öka vilket också kommer ge dig stora mansbröst. Ditt testo kommer sjunka, snart blir du en soffpotatis och att dra en snabbis blir ett minne blått. Kemisk kastrering tror jag det kallas.
Citera
2017-07-09, 00:14
  #43
Medlem
Piuss avatar
Kolla upp den stora nofaptråden.
Citera
2017-07-09, 12:50
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Prova olika droger. Östrogen nivåerna kommer att öka vilket också kommer ge dig stora mansbröst. Ditt testo kommer sjunka, snart blir du en soffpotatis och att dra en snabbis blir ett minne blått. Kemisk kastrering tror jag det kallas.


va seriös e du snäll!
Citera
2017-07-09, 12:52
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pius
Kolla upp den stora nofaptråden.

kan du länka tack
Citera
2017-07-09, 19:57
  #46
Medlem
HighwayDelights avatar
Man surfar runt på Liveleak och väljer klipp på musslor som skär halsen av folk, dödar det inte sexlusten, så vet jag inte vad som gör det..
Citera
2017-07-09, 22:10
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Man surfar runt på Liveleak och väljer klipp på musslor som skär halsen av folk, dödar det inte sexlusten, så vet jag inte vad som gör det..


Kommentera inte då!
Citera
2017-07-09, 22:24
  #48
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av momme99
Kommentera inte då!

Du fick ju precis ett tips!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback