Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-30, 15:36
  #1
Medlem
Chris.Hansens avatar
Någon här som har trippat ombord på ett flygplan? Att åka bil eller buss samtidigt som man är på svamp är verkligen som att åka berg-och-dalbana. Vore kul ifall någon med erfarenhet av att trippa under en flygning kunde återberätta sin erfarenhet.
Citera
2017-06-30, 15:58
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hansen
Någon här som har trippat ombord på ett flygplan? Att åka bil eller buss samtidigt som man är på svamp är verkligen som att åka berg-och-dalbana. Vore kul ifall någon med erfarenhet av att trippa under en flygning kunde återberätta sin erfarenhet.

Vettefan om det är något att rekommendera. Tänk om du får en sned-tripp? Lite svårt att komma därifrån då.
//A
Citera
2017-06-30, 15:59
  #3
Medlem
Rufoss avatar
Låter som en riktigt dålig idé på alla sätt och vis.

Trippa på en instängd plats som man inte kan lämna, och mitt bland ett hundratal människor som man inte känner.
Citera
2017-06-30, 16:18
  #4
Medlem
GuldBuddahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av az0r
Vettefan om det är något att rekommendera. Tänk om du får en sned-tripp? Lite svårt att komma därifrån då.
//A

Alltid det här tjatet om sned-trippar hit och dit. Antar att han redan har med det i beräkningen...

TS: känner du dig säker och har stor erfarenhet av att trippa, så gör som du vill.

Annars låt bli om du är nyfrälst... vilket jag gissar på.
Citera
2017-06-30, 18:55
  #5
Medlem
forfoxsakes avatar
Aldrig. Tror att lagom dos på någon dissociativ skulle kunna bli gemytligt, annars skulle jag undvika flygresor på grund av all kontroll och instängdhet. Finns få platser och sammanhang där vi avstår så mycket personlig kontroll. Så jag tycker att det är en dålig ide att trippa på planet. Räcker så väl att äta cannabis om man vill få lite färg på en resa.
Citera
2017-07-01, 00:54
  #6
Medlem
nakamotos avatar
Absolut inte. Tänk om du får sittplats bredvid någon som är pratglad eller i fyllan! Kanske om du har någon vän som har en egen helikopter, kanske då hade det kunnat gå an.
Citera
2017-07-01, 03:34
  #7
Medlem
Rufoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nakamoto
Absolut inte. Tänk om du får sittplats bredvid någon som är pratglad eller i fyllan!
Hahaha. Fick just upp några fantastiskt obehagliga scenarier framför mig.
Citera
2017-07-10, 10:03
  #8
Medlem
SnobbenLs avatar
Hoppat fallskärm trippad ihopknuten med en guide så man inte dör, hade varit något. Och även om man snear så går det relativt snabbt över. Kanske inte mentalt men ändå.😅
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback