2017-06-29, 23:48
Medlem
SveaBunkerns avatar
http://www.friatider.se/mustafa-v-ld...ka-i-vindskydd

Citat:
En man från Irak döms för våldtäkt mot en 13-årig flicka i ett vindskydd i Boliden.

Våldtäkten ägde rum den 11 februari 2017.

Dömd: Mustafa Fadhil Abbas (1998-01-70, medborgare i Irak)

Domen: https://minfil.org/Tfi7R2bdb2/Skelle...2017-06-27.pdf

https://unvis.it/norran.se/nyheter/b...en-vagg-845671

Citat:
Mannen höll fast flickan mot en vägg och tvingade till sig samlag. Nu döms 19-åringen för våldtäkt mot barn.

http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=6727032

Citat:
Mannen har hela tiden nekat till att de träffats, men polisen har bland annat hittat en kondom med deras dna på och flickans berättelse är också detaljerad och trovärdig på ett helt annat sätt än mannens.

TS: Vad tycker ni om straffet? Tror ni Mustafa hade fått utvisning som straff om åklagaren hade yrkat på det?
Senast redigerad av SveaBunkern 2017-06-29 kl. 23:52.
Citera
2017-06-30, 00:01
Medlem
MelPoomenes avatar
Synd att rättsväsendet tvingar barn till att bli rasister. Som det nu är så börjar jag tro att det är rent ondskefull stark kraft som verkar för det.

Underligt.
Citera
2017-06-30, 00:21
Medlem
Den muslimska våldtäktsapan går alltså på samma skola som BO bror. Brodern kommer ju få gå igenom resten av skolan hånandes av alla babbar runt omkring som skrattar åt honom och slår sig för bröstet för att en vit flicka förnedrades med en hårig griskuk. Såna är de, hedersfolket från sydöst.
Citera
2017-06-30, 00:41
Medlem
Xer0s avatar
Jävlar vad de är besatta av att komma i svenska småtjejer de där araberna. De kommer att föröka sig fort och ta över hela landet innom några generationer.

Inget straff att tala om fö.
Om det är det värsta som kan hända när en 18+ ostraffad man från irak våldtar ett barn så finns det inte mycket lag och rätt kvar i vårt land.
Senast redigerad av Xer0 2017-06-30 kl. 00:58.
Citera
2017-06-30, 00:55
Medlem
Hoppas han straffas på något sätt sedan slänger honom levande i ett av Bolidens gruvhål.
Citera
2017-06-30, 01:05
Medlem
Han.Jelins avatar
Ska det där vara ett straff? Ska det där straffet skydda framtida svenska flickor från män som Mustafa? Jag tror inte det. Har är ute snart igen. Jag har ibland fantiserat om jag skulle mördat eller våldtagit någon. Jag skulle lätt ta emot det korta straffet i ett svenskt fängelse.
Citera
2017-06-30, 05:05
Medlem
borgir82s avatar
Med tanke på hur många svenska tjejer som (grupp)våldtas och skändas dagligen av importerad muslimsk ohyra så är det konstigt,för att inte säga helt sjukt, att ingen svensk förälder flippat ur och dödat sin dotters våldtäktsman.
Senast redigerad av borgir82 2017-06-30 kl. 05:11.
Citera
2017-06-30, 05:12
Medlem
praeteritums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borgir82
Med tanke på hur många svenska tjejer som (grupp)våldtas och skändas dagligen av importerad muslimsk ohyra så är det konstigt,för att inte säga helt sjukt, att ingen svensk förälder flippat ur och dödat sin dotters våldtäktsman.

De flesta svenska föräldrarna som fått sina barn våldtagna har själva röstat för att brotten blev möjliga. Bara att ta konsekvenserna av det.
Citera
2017-06-30, 06:03
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Han.Jelin
Ska det där vara ett straff? Ska det där straffet skydda framtida svenska flickor från män som Mustafa? Jag tror inte det. Har är ute snart igen. Jag har ibland fantiserat om jag skulle mördat eller våldtagit någon. Jag skulle lätt ta emot det korta straffet i ett svenskt fängelse.

Det verkar vara ett mönster att lagen inte gäller lika för alla i Sverige. Hur kommer det sig att asylanter gång på gång döms så milt? Är det nämndemännen? Mutor? Kommer åklagaren att överklaga?

Varför förordas inte utvisning per automatik? Hur länge ska svenska folket offras? Mord, misshandel, våldtäkter, rån, bedrägerier, bränder ... när ska politikerna agera?
Citera
2017-06-30, 06:07
Medlem
Europes avatar
I stort sett inget straff och inte heller utvisning. När jag blir Sveriges diktator, så kommer jag se till att åtala och döma forna ledande sjuklöverpolitiker, samt eventuellt även politiskt tillsatta åklagare, nämndemän m.fl., som direkt medskyldiga till att många har fallit offer för deras politik. Kort sagt, så kommer de bli dömda som medskyldiga till våldtäkter, rån, mord o.s.v. Det blir en vacker och rättvis tid.
Citera
2017-06-30, 07:10
Medlem
Kunde man ge sej fan på att de va importerat skräp, misstänkte direkt jag läste om fallet i norran vem som låg bakom
Citera
2017-06-30, 08:08
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
När jag blir Sveriges diktator, så kommer jag se till att åtala och döma forna ledande sjuklöverpolitiker, samt eventuellt även politiskt tillsatta åklagare, nämndemän m.fl., som direkt medskyldiga till att många har fallit offer för deras politik. Kort sagt, så kommer de bli dömda som medskyldiga till våldtäkter, rån, mord o.s.v. Det blir en vacker och rättvis tid.

Gör du det så ska jag fanimej stå i parad och Heila dig.

OnT, kan inte fatta att de inte yrkar på utvisning för svartskallen. Han är ju myndig och han våldtog en tjej som rättsligt anses vara ett barn. Vad fan mer måste han göra för att de ska skicka ut fanskapet? Äta upp någon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in