Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-29, 23:44
  #1
Medlem
Det började med att en Mc kille flippade på mig som spädbarn när jag grät i min barndoms säng eftersom han tydligen var med om krig!! Eller att mina föräldrar hade muckat?? Iallfall trodde jag att jag blev tappad i golvet!

Sedan hade samma kille som okså hade blivit tappad i golvet som liten. Vars pappa var medlem i ett känt mc gäng pressat sin son på information om att jag hade sagt att en kille hade muckat med dem!
(Dem sa att dem ville att jag skulle vara lojala mot dem!)
Så jag gjorde mitt bästa!!

I alla fall hämnades denna killen på mig vars pappa hade pressat honom!
Han gick på mig och för första gången i mitt liv var jag utsatt för förföljelser som följt med mig än idag!

Vet inte om det var pga jag slog hans kompis! En tjej som alltid velat mig illa! (Hon sa tidigt att hon ska förstöra mitt liv)

Iallfall när jag flyttade till Göteborg så blev jag kallad problembarnet och MC killen hade tydligen flippat på mig då jag hade som liten kissat på hans tröjja pga jag var rädd för honom och visste att han ville gå på mig! (Detta var 1 år gammal)¨
När jag var liten sa min pappa till mig att fråga om testosteronet (i Göteborg) för att kunna bygga upp en bra fysik i runt 20 års åldern, så jag muckade lite lätt precis som min pappa bad mig att göra!
Gick åt helvete och han sa att han skulle hata mig i hela mitt liv!

Iallfall i Göteborg så var allt bra tills alla började kalla mig saker och mitt sociala nätverk gick åt helvete då White trash familjen vars dotter jag smällt till hade följt efter dit!! Samtidigt han som blev pressad av sin pappa okså och jag var alltid rädd för honom då han hade våldtagit mig och slagit mig på dagis! Jag frågade om förflyttning och hjälp men ingen svarade och så har det varit till idag!

Dem började förfölja mig och trakassera mig och förstöra mitt sociala liv för jag var dömd att vara ensam!!

Så jag muckade med dem!! Denna gången blev jag utsatt för riktigt hårda trakasserier!! Men jag gav mig inte för jag hade ett syfte!! Mitt syfte var att skapa mig ett bra liv i framtiden!! Mitt syfte var att få mina kompisar tillbaka!

Jag blev våldtagen minst 20 gånger och dem filmade mig när dem våldtog mig och slog sönder mig totalt på östrogen och alla hatade mig helatiden!! Fick ingen rättvisa alls och det är detta jag har försökt ändra på hela mitt liv men ingen organisation eller högre makt har någonsin försökt rädda mig från denna knipa!!

I alla fall efter att jag blivit totalt mörbultad och ägd så fick jag testosteronet och dem tvingade mig till saker som att mörda människor och jag hämnades på precis alla så dem fick se vilken orättvisa jag har gått igenom!!

Detta slutade illa när jag var runt 16 och blev ägd av alla och alla dissade mig pga denna tjejen såklart!! Fick aldrig chansen till att skapa mig någonting och dem gick på mig sisst 2012 där jag smällde till en kille för att dem gjort inbrott i min lägenhet!
Jag blev skitförbannad för att jag fick totaldissen mitt under min bästa period i livet!
Dem stod utanför mitt fönster när jag var sängliggande och skrek skit om mig och massa hatord!

Detta slutade i katastrof och jag började må riktigt dåligt och blev sjukskriven som jag är än idag!

Jag begick nästan självmord och skar mig i handlederna men blodet kuagolerade så jag tog det som ett tecken från gud att jag ska leva!!

Jag rökte och söp sönder mig efter att dem gick på mig 2012!! Och mår idag skit under en psykos!

Alla hatar mig!! Min syster hatar mig!! Hon tycker jag är en jävlar nolla och min pappa dissade mig min mamma pallar inte med mig och den ända jag har att prata med är min näst yngsta syster!!

Finns det ingen där ute som inte vill vara kaxig mot mig eller kalla mig för tönt?? För jag ser inte ut som en tönt!! Jag är bara hatad pga en viss mc kille hatar mig mer än allt annat!

Och någon jävlar whitetrash kvinna som har hanrejjat och fixxat stryk till mig lite då och då!!¨
Alla min syrras kompisar hatar mig precis som hon!! Jag undrar om min syrra vill hämnas på mig eller något?? Men hon fattade aldrig vad jag var igenom!! Istället ska jag sållas bort för ett missförstånd som ingen någonsin har lyssnat på!

Första gången jag fick neuroleptika så trakasserade sköterskorna mig genom att säga att det är över nu!!
Och jag börjar veva mot dem och får hem 30 000 i skadestånd några månader senare!!
Jag fattade aldrig varför dem hatade mig och varför dem trakasserar mig??

Jag spenderade mina traumatiska år mellan toaletten och sängen och köket!! (Sov mest)
Bara pga att någon som är pundare idag var kompis med denna tjejen som flippade på mig så förstördes mitt liv!!
Jag var livrädd för denna tjejens ex! Jag trodde han skulle bli Bandidos medlem och han var tung kriminell och så hade han gjort massa skit mot mig och hatade mig!
Det förstörde mitt liv helt!

Man pluggar inte rädd!! Och varför är jag rädd?? Jo för jag fick aldrig en chans i livet pga denna mc killen och denna tjejen! Jag är rädd för dem!! Jag blev totalt sönderägd!

Dem tog en testikel av mig och folk undrar varför jag ser mitt liv på ett annat sätt i mina drömmar än verkligheten! Dvs jag är starkare egentligen men har aldrig fått visa det!! Jag må vara schizofren men en högre testosteronhalt hade gjort mig mer lik min pappa vilket jag inte är!! Alltid någon "himpajimpia" doktor som undersöker mig!

Någon därute hatar mig mer än något annat!
Sanningen är att denna rädslan följde efter mig senare i livet och jag blev rädd för människor pga jag var rädd för mc gängen men ingen fattade någonsin vad mitt problem var!
Jag var akut traumatiserad!!

Är du riktigt jävlar rädd! Då gör du ingenting! Så är det!!

Vad tycker ni jag ska göra??
__________________
Senast redigerad av Suigat 2017-06-30 kl. 00:22.
Citera
2017-06-30, 00:50
  #2
Medlem
gärningsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suigat
Vad tycker ni jag ska göra??

Sova ut inatt
Citera
2017-06-30, 01:12
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Sova ut inatt


Jag flippar mest på att mitt sinne har varit stört i så många år!! Om det aldrig hände så vill jag veta var jag fått allt ifrån!! Jag vill ha ett bra liv med en kvinna!!
Citera
2017-06-30, 01:16
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Sova ut inatt


Jag flippar mest på att mitt sinne har varit stört i så många år!! Om det aldrig hände så vill jag veta var jag fått allt ifrån!!
Citera
2017-06-30, 01:18
  #5
Medlem
BrokenChildhoods avatar
Jag tycker du ska ta och döda alla som förtjänar det, för då känns det nog bättre och du kan sova i fred. Annars kan du ringa dem med luren och lösa det muntlig som en sk normal människa.
Citera
2017-06-30, 01:34
  #6
Medlem
mendettas avatar
Blanda kaustiksoda med vatten och halsa så lovar jag att livet blir ljusare.
Citera
2017-06-30, 01:58
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendetta
Blanda kaustiksoda med vatten och halsa så lovar jag att livet blir ljusare.


Varför skulle jag vilja göra det??
Citera
2017-06-30, 02:45
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suigat
Varför skulle jag vilja göra det??

Hur gamla är ni? Du och den här mckillen?
Du måste ha gjort bort dig riktigt rejält, om det du skriver stämmer.
Eller så glömde du bara att ta din medicin.?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback