Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-29, 18:40
  #1
Medlem
PRESStituerads avatar
ETC
Citat:
När man söker på ditt namn på Flashback får man träffar i hela 214 trådar. Märker du av det här intresset kring din person?

– Ja, men jag läser aldrig Flashback och googlar aldrig mig själv. Jag väljer att ta bort det där och vill helt enkelt inte veta det.
http://www.etc.se/inrikes/jag-har-se...ast-gatt-under
Citera
2017-06-29, 18:57
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vegege
Vem?

Självutnämnd nazistexpert.
Hon har dålig koll.
Citera
2017-06-29, 19:35
  #3
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PRESStituerad
ETChttp://www.etc.se/inrikes/jag-har-se...ast-gatt-under
Gräva ner huvudet i sanden och låtsas som ingenting är väldigt bekvämt och är att göra det enkelt för sig.
Citera
2017-06-29, 20:31
  #4
Medlem
Studsbolls avatar
ETC är skrikvänsterns husorgan och Lööw är lika fast i 1939 som Arnstad. Att hon inte läser något på Flashback är synnerligen lätt att inse. Precis som Arnstad och liknande självutnämnda experter på nassehistoria så är hon ointresserad av sin samtid; bruna ekon studsar runt i huvudet på henne och hennes likar.
Citera
2017-07-02, 02:07
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drone666
Självutnämnd nazistexpert.
Hon har dålig koll.

Dålig koll är bättre än noll koll. Det senare verkar gälla dig. Läs länkad artikel i trådstarten. Där kan du läsa om hur illa hon tycker om att media utpekat henne som "nazistexpert" och "nazistdoktor". Alltså tvärtemot dina utsagor. Var är din källa till påståendet "självutnämnd nazistexpert"?
Citera
2017-07-02, 06:42
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av machinaryinsect
Dålig koll är bättre än noll koll. Det senare verkar gälla dig. Läs länkad artikel i trådstarten. Där kan du läsa om hur illa hon tycker om att media utpekat henne som "nazistexpert" och "nazistdoktor". Alltså tvärtemot dina utsagor. Var är din källa till påståendet "självutnämnd nazistexpert"?

Då skulle hon kanske tackat nej till alla debattprogram, intervjuer osv där hon sitter och berättar hur "vit makt rörelsen" är och hur de individerna är osv.
Polisen hade en fet pärm med symboler som var "nazistiska" som hon tagit fram på 90 talet, hade någon en av de symbolerna på sig så åkte man för hets mot folkgrupp.
Hon är en ond människa som deltagit i politisk förföljelse, iaf i min bok och för det förtjänar hon att brinna på bålet.
Citera
2017-07-05, 09:36
  #7
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PRESStituerad
ETChttp://www.etc.se/inrikes/jag-har-se...ast-gatt-under

Kanske menar hon möjligen de trådar som handlar om henne som person, men att hon besöker Flashback är väl knappast någon hemlighet. Hon anger exempelvis Flashback som källa i flera av sina böcker. Heléne Lööw är påläst och saklig, och att hon inte skulle besöka Flashback för att vara uppdaterad om vad som diskuteras här gällande nazismen anser jag vara högst osannolikt.

admin
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback