Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-06-30, 07:40
  #13
Medlem
Goose420s avatar
Jag har betydligt tyngre droger och i större mängder som ligger och väntar hos tullen och har gjort i år. Så jag har svårt att se att dom skulle åka till ditt postombud och vänta på dig för 1g gräs, dom har helt enkelt inte tid.

Kör flugsvamp istället
2017-06-30, 11:35
  #14
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrstork
samt att det går inte lägga in någon varning i samband med att paketet hämtas. systemet är inte gjort så.
Man kan säkert fixa en manuell sådan, genom att säga att man ringer upp polisen om någon tar ut paketet.
Om detta är sant, så frågan är om man nojjar före och misstänker kanske det är nått lurt.
Varför gör man inte en så enkel åtgärd att inte ha cannabisen i sitt hem?
Det hade ju räckt att TS hade lagt den ute, källaren i något hål osv...
Så hade polis knackat på, och hittat nada.

Och sen en liten lustighet och det är tiden du startade tråden och tiden du var fri igen, och allt det som skulle skett där emellan.
Som gör historien till mycket osannolik.
2017-06-30, 11:53
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrstork
samt att det går inte lägga in någon varning i samband med att paketet hämtas. systemet är inte gjort så.

Fungerar inte så, polisen har större koll än man tror.

Själv blivit kontaktad av polisen med en varning.
2017-06-30, 11:55
  #16
Medlem
Ja när mitt har fastnat i tullen har polisen knackat på o rotat igenom lägenheten redan innan jag ens hunnit sakna paketet. Känns väldigt omständligt att sitta o vänta vid ett postkontor om det inte är stora mängder.
2017-07-01, 11:50
  #17
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) Tullen/Import av läkemedel, lagligt/olagligt /låst
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback