Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-29, 17:05
  #1
Medlem
Doodis avatar
Det finns alltså en ung kille i USA, vid namn Charlie Zelenoff, som på relativt kort tid har börjat terrorisera professionella boxare, vilket har skapat en viss turbulens inom kampsportsvärlden i USA.

Bland annat så ringer han till en kille vid namn Deontay Wilder, som är en riktig professionell boxare (brons i VM). Wilder har 38 vinster, varav 37 på KO. Noll förluster.

Charlie började ringa och spela in hotfulla meddelanden på hans telefonsvarare, vilka han har dokumenterat själv. Bland annat ska han ha sagt att han skulle tejpa igen munnen på Wilders barn, och lite sånt.

Jag tycker att ni ska titta på klippen själva, för det är ganska så roligt. Jag länkar till en sammanfattning av allt Charlie har lyckats ställa till med hittills, vilket är mycket, och det lär bli mer.

Här är Länken till sammanfattningen.
https://www.youtube.com/watch?v=IyAdYeBGblo

Här är "fighten" mot Wilder.
https://www.youtube.com/watch?v=lK22F4DGAL8&t=201s



Finns mer om den här grabben, men det tar vi nästa gång, ni hittar säkert själva!
Mycket nöje!
Citera
2017-06-29, 17:40
  #2
Medlem
okok1s avatar
Varför ställde han upp på detta?
Citera
2017-06-29, 17:42
  #3
Medlem
gato12s avatar
Roligt att hota nåns barn?
Citera
2017-06-29, 17:54
  #4
Medlem
Zelenoff är nog psykiskt sjuk på något vis
Citera
2017-06-29, 18:02
  #5
Medlem
Helt klart psykiskt sjuk.

Såg ett klipp på Facebook några år sedan där han frågar en random snubbe på ett vanligt gym om han vill sparra lite lätt, den killen hade ingen fighting erfarenhet överhuvudtaget och säger väl typ på ett skämtsamt sett ''okey men visa hur man gör, jag har aldrig boxats i hela mitt liv''
Charlie börjar med en hammerfist och han börjar blöda näsblod och frågar vad fan han sysslar med, sedan skriker Charlie rätt in i kameran i'm fucking undefeated

Har tydligen misshandlat vanliga personer sådär och har ett egengjort record på 57-0
Önskar riktiga fighters gav han lite oftare alternativt tvångsmedicinering.
Citera
2017-06-29, 20:49
  #6
Medlem
Energiknippes avatar
En internetkändis, finns även inlägg från 2014 om honom här på FB:
(FB) Boxning - diskussion om kommande stormatcher

Han startade en egen organisation där han såklart är "världsmästare" (och ensam på roostern).
Citera
2017-06-30, 03:11
  #7
Medlem
Doodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fucka
Helt klart psykiskt sjuk.

Såg ett klipp på Facebook några år sedan där han frågar en random snubbe på ett vanligt gym om han vill sparra lite lätt, den killen hade ingen fighting erfarenhet överhuvudtaget och säger väl typ på ett skämtsamt sett ''okey men visa hur man gör, jag har aldrig boxats i hela mitt liv''
Charlie börjar med en hammerfist och han börjar blöda näsblod och frågar vad fan han sysslar med, sedan skriker Charlie rätt in i kameran i'm fucking undefeated

Har tydligen misshandlat vanliga personer sådär och har ett egengjort record på 57-0
Önskar riktiga fighters gav han lite oftare alternativt tvångsmedicinering.
Nu för tiden har han ett record på lågt över hundra vinster och noll förluster.

Klart att han är psykiskt sjuk, vilket även hans far bekräftar i ett klipp. Han berättar att han är psykiskt sjuk, precis som sin mor, men att han vägrar att övertygas om det själv. Det finns även ett klipp ifrån något typ av domstol, där domaren säger åt Charlie att han ska ta sina mediciner. Uppenbarligen tar han inte tillräckligt med mediciner, eller så följer han inte domarens rekommendation, men jag har faktiskt svårt att känna någon sympati för honom ändå.

Men ja, jag tycker är det är ganska roligt.
Citera
2017-07-01, 17:43
  #8
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Charlie är en tönt och ett troll.

Här sparras han med Floyd Mayweather Jrs pappa. När pappa Mayweather får in några hårda träffar ger Charlie upp, går ut från ringen och när Mayweather vänder sig om och går därifrån då attackerar Charlie honom bakifrån....sicken nolla

Floyd Mayweather Sr Sucker Punched While Sparring with Charlie Zelenoff
https://www.youtube.com/watch?v=t0xkyhbs85E
Citera
2017-07-15, 00:38
  #9
Medlem
Killen är ju efterbliven, det märker man ju. Dåligt av riktiga professionella fighters att slå på honom.
Citera
2017-07-15, 21:11
  #10
Medlem
Grodaifickans avatar
Gamla nyheter. Alla vet väl att det är Charlie Z som Conor McGregor baitat sin stil ifrån?
Citera
2017-07-15, 21:33
  #11
Avstängd
Han är nog tyvärr sjuk på riktigt. Hoppas någon tungviktare knockar honom så rejält att han lägger av med att terrorisera intet ont anande gymmare.
Han slår för övrigt som en tant.
Noll tryck i slagen.
Citera
2017-07-15, 21:44
  #12
Avstängd
Här får han stryk av en 16-åring och flyr ringen flera ggr.
https://m.youtube.com/watch?v=RoJzAMaN6ho
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback