Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-29, 10:17
  #1
Medlem
Sååå är det möjligtvis någon som vart där och testat på å surfa? Jag ska åka dit i Juli och undrar lite vart det kan vara bäst att placera sig om man vill bo billigt, ha surfinstruktör och kanske lite andra trevliga aktiviteter när man är trött på surfingen. Jag kan inte surfa nu så det är nybörjar stränderna jag är ute efter.
Citera
2017-07-15, 07:07
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjossefin
Sååå är det möjligtvis någon som vart där och testat på å surfa? Jag ska åka dit i Juli och undrar lite vart det kan vara bäst att placera sig om man vill bo billigt, ha surfinstruktör och kanske lite andra trevliga aktiviteter när man är trött på surfingen. Jag kan inte surfa nu så det är nybörjar stränderna jag är ute efter.


Du ska till Arugam Bay på östkusten. Där är det surfsäsong nu och du har massa andra backpackers att fördriva tiden med när du inte surfar.

Have fun!
Citera
2017-07-23, 17:48
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av satan-perkele

Du ska till Arugam Bay på östkusten. Där är det surfsäsong nu och du har massa andra backpackers att fördriva tiden med när du inte surfar.

Have fun!

Okej! Är det ett bra ställe även om man är en oerfaren surfare? Är just nu i weligama och det känns lite smådött här så funderar på att flytta oss.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2851821

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback