Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-07-11, 08:11
  #25
Medlem
JStarens avatar
Skulle nog mer tolka det som ett rop på hjälp från din mammas sida. Förmodligen drar hon en jävla massa tjack i sin hemlighet och såg sin son påtänd. Vilket självklart resulterar i rädsla att du ska ta samma väg som henne. Att sitta och tjacka med sin mor är bara roligt i början, tro mig.. Blir jävligt skevt efter ett tag och du kommer tröttna.
Citera
2017-07-16, 05:27
  #26
Medlem
Juridiketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Du är aggressiv och mordhot dina föräldrar. Du behöver inte "förstärka din personlighet", du behöver ett kok stryk och lära dig att veta hur.

Ja, hon vet, har vetat länge och har sannolikt personlig erfarenhet.

Sluta knarka och jobba med dina aggressionsproblem istället. Återta knarket när du mår bättre. Man ska knarka när man är glad, inte för att bli glad. Det är nämligen vägen till ett missbruk.


Exakt, ett kok stryk är vad som fattas..
Vad jobbar din mor med? vårdpersonal burkar oftast ha någorlunda koll på de vanligaste symptomen av drogpåverkan.

Var ärlig och stå för av du gör istället. När jag bodde hemma hos min kära mor har hon frågat mig om jag tagit bl.a. amfetamin och har då svarat ärligt, finns ingen härligare känsla än att lägga korten på bordet och stå för det man gör. Har många gånger varit påverkad när jag besökt henne och att hon har märkt det på mig, men struntat i att kommentera det för att hon redan vet svaret. Jag behöver inte smyga och försöka dölja något som många andra gör, samtidigt kan min mor slappna av och veta att jag inte döljer något för henne. Är det påväg åt helvete så kan hon iallafall stoppa mig och göra något för att förhindra det
Citera
2017-07-21, 02:55
  #27
Medlem
Indos avatar
Vitaminerna kanske hon ville ge dig för du kanske såg trött ut eller liknande? Sen tuggummi.. Det fick du nog för att du Ticsa som en tvättäkta tjackis nä då skämt åt sido.. Gå på magkänslan, hur länge hade du vart vaken då hon betedde sig sådär underligt ? Har man kört ett par dagar så ser man rätt kraschad ut hehe.

Ähh skitsamma vet hon så vet hon, bara damma en till Line och Säg "I'm Fine".

Mvh Indo (Som borde gå och sova men jagar istället mer Vaket)

ps : jag diggar också PewDiePie! Han ska jag lätt dunka tjack med nångång .
__________________
Senast redigerad av Indo 2017-07-21 kl. 03:00.
Citera
2017-07-22, 20:35
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Vitaminerna kanske hon ville ge dig för du kanske såg trött ut eller liknande? Sen tuggummi.. Det fick du nog för att du Ticsa som en tvättäkta tjackis nä då skämt åt sido.. Gå på magkänslan, hur länge hade du vart vaken då hon betedde sig sådär underligt ? Har man kört ett par dagar så ser man rätt kraschad ut hehe.

Ähh skitsamma vet hon så vet hon, bara damma en till Line och Säg "I'm Fine".


Hade varit vaken i 2 dygn ungefär, hade tagit 3-4 gram under dom här 2 dygnen (snorta, bomba)
Ja, hon vet att jag tar tjack. Vad kan dom göra liksom?..
Citera
2017-07-22, 21:11
  #29
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shurba
Hade varit vaken i 2 dygn ungefär, hade tagit 3-4 gram under dom här 2 dygnen (snorta, bomba)
Ja, hon vet att jag tar tjack. Vad kan dom göra liksom?..
Skicka snuten på dig.
Citera
2017-07-31, 00:18
  #30
Medlem
Svaret känns ju som ett ganska självklart ja. Tuggummi och vitaminer är väl det första man får kontakt med. Hade kanske varit ännu tydligare om hon köpte resorb, men det kanske till och med hon tyckte var för genomskinligt =)

Finns väl egentligen 2 förklaringar till att hon vet:
1. Hon har själv pysslat med det, det är ju knappast någon ovanlig drog, och om hon antingen dragit själv, eller jobbat med det, så har hon väl kunskaperna.

2. Hon har märkt det på dig förut, och läst på efter det. Då hon verkar resonligt, har hon väl inte dragits åt "dödsknarkarnazist"-hållet, utan faktiskt forskat, och då kommit i kontakt med att vitaminer och tuggummi är bra.

Sen att hon är så "cool" med det vet jag inte om det är bra eller dåligt. Har hon gjort det själv har hon väl förstånde. Tror hon att du har problem du försöker ta dig igenom kanske hon är lika förstående. Eller så är hon helt enkelt jävla resonlig och inser att du lever ditt egna liv. Går inte att säga med så lite information.

Men hon vet nog absolut, och hon verkar ta det coolt. Så det verkar vara en fantastisk mor. Känner du att det finns tillfälle skulle jag till och med övervägt att prata med henne om saken, om du känner att det är möjligt. Det blir en extra stödvägg åt dig om något skulle gå fel, och är säkert väldigt uppskattat av henne att få det förtroendet.

Mammor är bra. Vi får inte ta dem för givet.

(PS, innan jag började experimentera lite mer med CS så bodde jag med en som jobbade i kroglivet. Kan säga att jag direkt märkte på honom när han kom hem om han hade varit ute och dragit. Är man inte blind är det väldigt enkelt att se.)

Edit: Ser att du är i ett så dåligt läge att du bränner ditt liv på droger. Då är hon nog mer orolig. Du bör se över ditt liv. Kanske ta din mor till hjälp. Ditt brukande är inte hälsosamt om du inte har kontroll på det.
__________________
Senast redigerad av SaraMagdalena 2017-07-31 kl. 00:25.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback