Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-07-20, 23:36
  #25
Medlem
G13Hazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Vad har promotion för ett svenskt hiphopalbum med politik att göra?

Samma lite senare, ett klädmärke och ytterligare en rappare?

Vidare verkar du inte vara så insatt i Mel.
Det symboliserar det dekadenta och degenererade samhället idag, där svart gangster rap hyllas och man formar dagens ungdom till att idolisera dessa. Vidare är det ett sätt att normalisera mångkultur och icke-vita.

Jag vet inte vilket hip hop album du syftar på, vilken bild är det. Direktlänka bilden, men det är min generella uppfattning runt ämnet. New black passar definitivt in på det jag sa i första stycket, både när det kommer till namn och till deras val av modeller.
Citera
2017-07-21, 00:24
  #26
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G13Haze
Det symboliserar det dekadenta och degenererade samhället idag, där svart gangster rap hyllas och man formar dagens ungdom till att idolisera dessa. Vidare är det ett sätt att normalisera mångkultur och icke-vita.

Jag vet inte vilket hip hop album du syftar på, vilken bild är det. Direktlänka bilden, men det är min generella uppfattning runt ämnet. New black passar definitivt in på det jag sa i första stycket, både när det kommer till namn och till deras val av modeller.

Finns ju inte bara en sida av myntet.
Citera
2017-07-21, 21:26
  #27
Medlem
QCMAGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G13Haze
Det symboliserar det dekadenta och degenererade samhället idag, där svart gangster rap hyllas och man formar dagens ungdom till att idolisera dessa. Vidare är det ett sätt att normalisera mångkultur och icke-vita.

Jag vet inte vilket hip hop album du syftar på, vilken bild är det. Direktlänka bilden, men det är min generella uppfattning runt ämnet. New black passar definitivt in på det jag sa i första stycket, både när det kommer till namn och till deras val av modeller.

Hehe ja. Där den "porrskadade bombnazisten som hög av sin tumme för att sluta runka" är ungefär lika degenererat? Kanske blev han påverkad av klibborna. New black är ett klädmärke, om du tycker att det är mångkulturellt så kanske du borde uppdatera din keps från lindex.
Citera
2017-07-21, 21:44
  #28
Medlem
G13Hazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QCMAG
Hehe ja. Där den "porrskadade bombnazisten som hög av sin tumme för att sluta runka" är ungefär lika degenererat? Kanske blev han påverkad av klibborna. New black är ett klädmärke, om du tycker att det är mångkulturellt så kanske du borde uppdatera din keps från lindex.
Vet inte vad de är för analogi eller anekdot du talar om.
Jag är medveten om att det är ett klädmärke, annars hade jag inte pratat om modeller. Varför är du så bitter, är det för att ni vänsteraktivister inte uppskattas lika mycket längre?
Citera
2017-07-23, 20:47
  #29
Medlem
Haha, fan vad du svamlar!

Helt lost verkar du, inte mycket koll på något
Citera
2017-07-23, 23:15
  #30
Medlem
QCMAGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G13Haze
Vet inte vad de är för analogi eller anekdot du talar om.
Jag är medveten om att det är ett klädmärke, annars hade jag inte pratat om modeller. Varför är du så bitter, är det för att ni vänsteraktivister inte uppskattas lika mycket längre?

Bitter? Nä jag tycker att det här är skitroligt. På samma nivå som "earth is flat". Men för all del, fortsätt gärna posta. Researcha MEL så får du se hur långt ifrån "vänsterpropaganda" du är.
Citera
2017-07-23, 23:25
  #31
Medlem
G13Hazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QCMAG
Bitter? Nä jag tycker att det här är skitroligt. På samma nivå som "earth is flat". Men för all del, fortsätt gärna posta. Researcha MEL så får du se hur långt ifrån "vänsterpropaganda" du är.
Är Mel fortfarande det enda du kan gnälla över i tråden.

Här har du mer:

http://imgur.com/a/kkrH1
Citera
2017-07-26, 18:11
  #32
Medlem
QCMAGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G13Haze
Är Mel fortfarande det enda du kan gnälla över i tråden.

Här har du mer:

http://imgur.com/a/kkrH1

Nää. Men det är det klaraste exemplet av att du har sådana konspiratoriska tankar över att varenda klibba är emot kärnfamiljen. Det exemplet är roligast att dra upp.
Citera
2017-07-26, 18:13
  #33
Medlem
G13Hazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QCMAG
Nää. Men det är det klaraste exemplet av att du har sådana konspiratoriska tankar över att varenda klibba är emot kärnfamiljen. Det exemplet är roligast att dra upp.
Det har jag aldrig påstått.
Citera
2017-07-26, 18:44
  #34
Medlem
QCMAGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G13Haze
Det har jag aldrig påstått.

Nä men du påstår det här:

Citat:
Ursprungligen postat av G13Haze
Det var bara ett antagande, jag tyckte det anspelade på hammaren och skäran. Vilket jag antagligen har rätt i, vad han tänkt att symboliken representerar kan jag inte svara på.

Vilket du har mycket fel i. Och det kanske är dags att dra ut på en klibbrunda så att du kan lägga upp en ny rapport åt nordfront, så ni inte missar några lekparker att klibba. Än att sitta och spekulera i MELs val av verktyg, inte sant? För det har nämligen ingenting med AFA att göra.

Citat:
Ursprungligen postat av QCMAG
Kan du snälla ge mig ett exempel på graffiti som vill bryta upp kärnfamiljen? Gärna om du har på tåg.

Frågan kvarstår..
__________________
Senast redigerad av QCMAG 2017-07-26 kl. 18:50.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback