Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-27, 15:37
  #1
Medlem
Hej! Ganska ny här så hoppas att inlägget hamnar rätt! Det är så att jag de senaste funderat på att sälja använda trosor. Behöver pengarna och känner "varför inte", och det är just där mina tankar börjar klämma lite.. är det fel? Rätt? Vad betyder det egentligen att sälja trosor? Vad säger det om mig som tjej? Man säljer ju begagnade kläder utan att bry sig om vad de ska användas till. Finns det nån risk att man kommer ångra att man gjort det? Någon med erfarenhet som kan berätta hur det känns? 😁
Citera
2017-06-27, 15:41
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ygenda
är det fel? Rätt?
Ser absolut inga som helst fel med det. Varför skulle det vara fel?
Citat:
Vad betyder det egentligen att sälja trosor? Vad säger det om mig som tjej?
Inget speciellt.
Citat:
Man säljer ju begagnade kläder utan att bry sig om vad de ska användas till.
Knappast jämförbart.
Citat:
Finns det nån risk att man kommer ångra att man gjort det?
Folk ångrar så mycket konstiga saker. Jag skulle dock tveka att vara öppen med det. Folk har så mycket fördomar.
Citera
2017-06-27, 15:50
  #3
Medlem
Tack för ditt svar! 😀👍🏻
Citera
2017-06-27, 16:00
  #4
Medlem
ElvisFans avatar
Se till att för bok på vad du sålt och till vem. Fota innan du postar. De skulle teoretiskt kunna användas för att binda dig till brott.

Annars ser jag inga moraliska problem. Om någon vill lukta och gosa med dina flytningar är upp till var och en. Kan tänka mig att det finns en marknad för nedbajsade och mensade trosor också. Läste om någon här på FB nyligen som sålde sitt bajs. Kör på bara!
Citera
2017-06-27, 18:12
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElvisFan
Se till att för bok på vad du sålt och till vem. Fota innan du postar. De skulle teoretiskt kunna användas för att binda dig till brott.

Annars ser jag inga moraliska problem. Om någon vill lukta och gosa med dina flytningar är upp till var och en. Kan tänka mig att det finns en marknad för nedbajsade och mensade trosor också. Läste om någon här på FB nyligen som sålde sitt bajs. Kör på bara!

Tack för det, det hade jag inte tänkt på alls! Hoppas nån vill köpa menstrosor, ändå förstörda ju 😁
Citera
2017-06-28, 06:15
  #6
Avstängd
swingingdicks avatar
Kör på! Inget fel alls! Lycka till!

Ps. Tror dock det är en tuff marknad att slå sig in på för pengarnas skull, några 20 år för sent..men försök ändå.
Citera
2017-07-03, 20:08
  #7
Medlem
Turbaas avatar
Vart har du tänkt att försöka marknads föra dig?
Finns olika sidor eller om du skaffar helt enkelt en egen hemsida men det kan vara svårt för folk att hitta dig. Forum är bra, och jag tror på att du kan sälja andvända trosor till folk men måste hitta rätt personer är nog en del som tänder på det skulle jag tro.

Lycka till 👍
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback