Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-06-27, 14:16
  #1
Medlem
Gubbelisas avatar
Om jag nu skulle få den förträffliga idén att rulla naken omkring i brännässlor, vad skulle mina symptom bli därefter?
Vad är det värsta som kan hända, om jag säger så? Kan det liknas vid tortyr?

Nån här som testat? jag tänkte att det kanske kan va som 1000 orgasmer samtidigt
Citera
2017-06-27, 14:21
  #2
Medlem
GuldBuddahs avatar
Min polare ramlade från en läktare på en fotbollsplan när vi var små. Rakt ned i brännässlor... Han hade utslag och var röd över hela kroppen i minst en vecka. Var inte naken dock, men T-shirt och shorts.
Citera
2017-06-27, 14:22
  #3
Medlem
Trollkarlen17s avatar
Gjorde detta som ett "jackass" när jag var ungefär 12, dock i kalsonger. Det var fruktansvärt, höll i sig hela natten och morgonen men sedan gick det över. En av mina värsta nätter någonsin
Citera
2017-06-27, 14:34
  #4
Medlem
Gubbelisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollkarlen17
Gjorde detta som ett "jackass" när jag var ungefär 12, dock i kalsonger. Det var fruktansvärt, höll i sig hela natten och morgonen men sedan gick det över. En av mina värsta nätter någonsin

Nämen sedär om du beskriver känslan efteråt, hur var den? fick du några andra symtom som tex illamående?
Ångrade du din bravad efteråt?

Citat:
Ursprungligen postat av ElvisFan
Kuk eller fitta som skall rullas?

Ja, kuk för min del, eftersom jag har en penis.
Citera
2017-06-27, 14:40
  #5
Medlem
Trollkarlen17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbelisa
Nämen sedär om du beskriver känslan efteråt, hur var den? fick du några andra symtom som tex illamående?
Ångrade du din bravad efteråt? .

Synliga symtom var röd/vita märken på hela kroppen, det kliade något så in i HELVETE. Ja, jag ångrade min bravad efteråt, såg inte ens kul ut på film
Citera
2017-06-27, 15:07
  #6
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
När jag var ung en gång för länge sedan så råkade jag idka fyllesex på en naturskön äng utan att närmare inspektera underlaget....aloe vera mot utslag och cannabis mot baksmälla är mitt bästa tips förutom att ha sällskap bland nässlorna då....
Citera
2017-06-27, 15:12
  #7
Medlem
Gubbelisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollkarlen17
Synliga symtom var röd/vita märken på hela kroppen, det kliade något så in i HELVETE. Ja, jag ångrade min bravad efteråt, såg inte ens kul ut på film


Kan det liknas vid tortyr?
Citera
2017-06-27, 15:32
  #8
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Har du inte tillgång till prima heroin skulle jag avstå. Eller om du tänder på att skada dig. Eller om man fick ut något rus av det!
Citera
2017-06-27, 15:50
  #9
Medlem
ElvisFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbelisa
Ja, kuk för min del, eftersom jag har en penis.

Det är knappast att rekommendera. Några klasskamrater körde brännässlor på ollonen när de var små. Några umgås jag fortfarande då och då med och de går inte i närheten av brännässlor, av just den smärtan de hade i penis.

Kan inte tänka mig att det är skönare för en tjej, kanske värre, men de kan i alla fall skydda juvelerna bättre.

Återkom med rapport! Har du sett ut något bra ställe?
Citera
2017-06-27, 15:59
  #10
Medlem
Trollkarlen17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbelisa
Kan det liknas vid tortyr?

Haha nej, inte direkt.
Citera
2017-06-27, 16:05
  #11
Medlem
Jofs avatar
varför?
Citera
2017-06-27, 16:17
  #12
Medlem
MelPoomenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
varför?

Självskadebeteende.

Byte av ångest mot fysisk smärta.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback