Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-27, 01:27
  #1
Medlem
Hej.

Har en Sony ta-fb930r- En trofast som följt mig under en lång tid. Nu är det så att är jag trycker på on knappen, så lyser "protection" dioden, sedan slocknar allt. Dock när jag vrider på ljudreglaget till max och tillbaka får jag ja vred brus dock väldigt lågt som om de e satt på väldigt låg volym beroende på hur hög volym är på draget.

Selector ( tape(dat, taåe 2 /dat, aux cd,tuner phono) dioderna ska lysa direkt på aux. Men i detta fall är det svart som natten.

Efter 30 sekunder-1 minut kommer ljudet. och selector panelen.

Jag reagerar för att denna fördröjning ska inte vara så långt utdragen utan den skall mer eller mindre starta på en gång.

Jag vågar liksom inte stänga av den och sätta på den igen för då kan den ha somnat in för gott och det vill jag ju såklart inte då den används på tok för mycket.

Skulle väl vilja veta vart man vänder sig, vad det skulle kosta och så. Som arbetslös måste man vända på kronorna och jag tror inte man pallar med ett liv utan musik :P.

Tack på förhand.
Citera
2017-06-28, 13:03
  #2
Medlem
Kolla om någon högtalaranslutning är kortsluten. Annars vet jag inte om det är så lätt att åtgärda felet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback