Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-06-26, 21:37
  #1
Medlem
Hej alla

Gick hem till en kille efter midsommar, han var sjukt snygg och vi hade sex hemma hos honom. Men fick väldigt ont och han kunde inte få in den helt eftersom det gjorde för ont på mig.. vet inte varför. Har absolut ingen sjukdom eller nåt sånt men har haft sjukt ont i livmodern på sistone så misstänker typ cystor eller något sådant. Till saken iaf så började jag också blöda väldigt mycket och jag blev livrädd och har mått psykiskt dåligt sen dess.a jag blödde ner hans säng och vi har inte hörts sen dess Han kanske trodde jag fick mens, inte vet jag.. skämdes och rabblade upp nånting om att jag nyss satt in spiral o att de kan va drf, vet inte om han gick på det.. efter drog jag till gynakuten på sös men efter att ha suttit där i 5 timmar och de skjutit upp tiden drog jag därifrån och ska dit igen på tisdag. Jag hoppas på en ordentlig undersökning. Har varit hos gyn många gånger men det känns inte som de undersöker ordentligt, tar typ 3 minuter. De stoppar in någon stav och drar ut den och sen är det klart. Jag VET ju att det är nåt fel!! Mår så dåligt över det här så jag vet inte vad jag ska göra. Och gillar verkligen honom <3 Men saken att han inte hört av sig och om han kanske blev äcklad av mig? Vad tror ni han tänkte? Undrar också om ni tror att han kommer säga det till alla sina kompisar? Har precis lärt känna dom och det vore väldigt pinsamt för mig :/

Tack..
__________________
Senast redigerad av evelinaterese 2017-06-26 kl. 22:22.
Citera
2017-06-26, 21:44
  #2
Medlem
maxatdunders avatar
Varför får du känslor för någon random snubbe som du träffat. Det är sant att ni tjejer alltid får kännslor när man knullar er, det går inte att ha ett ONS och sen bara dra, alltid något tjejen ska känna.
Citera
2017-06-26, 21:50
  #3
Medlem
Har du haft detta problem tidigare?
Undersök dig, men troligtvis är det ingen fara.

Vad han tänker kan nog ingen här svara på. Fråga honom?
Kanske såg dig som ett ONS och glömt dig, var det mer seriöst så lär han förstå om han får en bra förklaring. Säg att du aldrig haft en så stor kuk i dig, så lär han känna sig manlig..
Citera
2017-06-26, 21:58
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Varför får du känslor för någon random snubbe som du träffat. Det är sant att ni tjejer alltid får kännslor när man knullar er, det går inte att ha ett ONS och sen bara dra, alltid något tjejen ska känna.

Ja det är sant.. vet inte varför det är så, kan inte sluta tänka på honom.. varför tar han hem mig och säger att han gillar mig och sen dissar mig.. tycker det är dåligt stil. han är typ 5-6 år äldre också och sånt men det borde ju inte ha någon betydelse !
Citera
2017-06-26, 22:19
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evelinaterese
Hej alla

Gick hem till en kille efter midsommar, han var sjukt snygg och vi hade sex hemma hos honom. Men fick väldigt ont och han kunde inte få in den helt eftersom det gjorde för ont på mig.. vet inte varför. Har absolut ingen sjukdom eller nåt sånt men har haft sjukt ont i livmodern på sistone så misstänker typ cystor eller något sådant. Till saken iaf så började jag också blöda väldigt mycket och jag blev livrädd och har mått psykiskt dåligt sen dess.a jag blödde ner hans säng och vi har inte hörts sen dess Han kanske trodde jag fick mens, inte vet jag.. skämdes och rabblade upp nånting om att jag nyss satt in spiral o att de kan va drf, vet inte om han gick på det.. efter drog jag till gynakuten på sös men efter att ha suttit där i 5 timmar och de skjutit upp tiden drog jag därifrån och ska dit igen på tisdag. Jag hoppas på en ordentlig undersökning. Har varit hos gyn många gånger men det känns inte som de undersöker ordentligt, tar typ 3 minuter. De stoppar in någon stav och drar ut den och sen är det klart. Jag VET ju att det är nåt fel!! Mår så dåligt över det här så jag vet inte vad jag ska göra. Och gillar verkligen honom <3 Men saken att han inte hört av sig och om han kanske blev äcklad av mig? Vad tror ni han tänkte?

Tack..
Tyvärr vart han nog äcklad(vi killar leker balla men kan bli skrämda av lite blod,speciellt därifrån )
Det du bör tänka på är din hälsa och skita i han för tillfället,gör en ordentlig undersökning och få vård ifall det är någon allvarligt(vilket jag inte tror)
Lycka till!
Citera
2017-06-26, 22:25
  #6
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evelinaterese
Ja det är sant.. vet inte varför det är så, kan inte sluta tänka på honom.. varför tar han hem mig och säger att han gillar mig och sen dissar mig.. tycker det är dåligt stil. han är typ 5-6 år äldre också och sånt men det borde ju inte ha någon betydelse !
5 år äldre gör ju inget speciellt såvida du är myndig? Han dissade ju inte dig... ni hade ju sex haha
Citera
2017-06-26, 22:33
  #7
Medlem
Muttations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evelinaterese
Hej alla

Gick hem till en kille efter midsommar, han var sjukt snygg och vi hade sex hemma hos honom. Men fick väldigt ont och han kunde inte få in den helt eftersom det gjorde för ont på mig.. vet inte varför. Har absolut ingen sjukdom eller nåt sånt men har haft sjukt ont i livmodern på sistone så misstänker typ cystor eller något sådant. Till saken iaf så började jag också blöda väldigt mycket och jag blev livrädd och har mått psykiskt dåligt sen dess.a jag blödde ner hans säng och vi har inte hörts sen dess Han kanske trodde jag fick mens, inte vet jag.. skämdes och rabblade upp nånting om att jag nyss satt in spiral o att de kan va drf, vet inte om han gick på det.. efter drog jag till gynakuten på sös men efter att ha suttit där i 5 timmar och de skjutit upp tiden drog jag därifrån och ska dit igen på tisdag. Jag hoppas på en ordentlig undersökning. Har varit hos gyn många gånger men det känns inte som de undersöker ordentligt, tar typ 3 minuter. De stoppar in någon stav och drar ut den och sen är det klart. Jag VET ju att det är nåt fel!! Mår så dåligt över det här så jag vet inte vad jag ska göra. Och gillar verkligen honom <3 Men saken att han inte hört av sig och om han kanske blev äcklad av mig? Vad tror ni han tänkte?

Tack..

Att han inte hört av sig och kollat om du är okej säger en hel del om vilken sorts människa han är så lägg inte mer energi på honom. Fokusera istället på att ta reda på varför du har ont och blöder! Vid besöket på gyn är det viktigt att du berättar exakt vad som hände och hur det kändes även om det känns pinsamt. Lycka till!!
Citera
2017-06-26, 22:34
  #8
Medlem
Snozziehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Varför får du känslor för någon random snubbe som du träffat. Det är sant att ni tjejer alltid får kännslor när man knullar er, det går inte att ha ett ONS och sen bara dra, alltid något tjejen ska känna.

Citat:
Ursprungligen postat av evelinaterese
Ja det är sant.. vet inte varför det är så, kan inte sluta tänka på honom.. varför tar han hem mig och säger att han gillar mig och sen dissar mig.. tycker det är dåligt stil. han är typ 5-6 år äldre också och sånt men det borde ju inte ha någon betydelse !

För att kvinnor fungerar så. Det är inte konstigare än så. Kvinnor har igenom evolutionen inte fått välja utan har fått finna sig i situationen de är i.
Citera
2017-06-26, 22:35
  #9
Moderator
VitKallas avatar
Frågor om vad någon kan tänkas tycka om någon hör hemma i Relation. Kanske får TS bättre svar där. /Mod

Erotik och sexualitet --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2017-06-26, 22:53
  #10
Avstängd
"har nyss satt in spiral" var nog det mest avtändande du kunnat säga.

Hör av dig till honom istället.
Citera
2017-06-26, 22:57
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JimJams
"har nyss satt in spiral" var nog det mest avtändande du kunnat säga.

Hör av dig till honom istället.

Va? Varför? blev nervös och kom inte på något annat.. skulle jag sagt att jag fått mens ist ? Tycker inte killar det är mer avtändande?
Citera
2017-06-26, 23:00
  #12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av evelinaterese
Va? Varför? blev nervos och kom inte på något annat.. skulle jag sagt att jag fått men ist ?

Nästan hellre det faktiskt, eller sanningen.

Spiral är kodord för "jag ligger så jävligt och har så dålig pondus att jag inte kommer ihåg att ta p-piller som alla andra."

Spiral är enbart lugnt om man är med en partner och båda vill undvika att få barn. Vafan ska man med det till som singel om man inte får så mycket att man inte orkar krångla?

Det behöver inte stämma, men jag vet direkt vad jag tänker när någon nämner spiral iaf.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback