Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-26, 21:23
  #1
Medlem
John.Caseys avatar
Hallå där..! Behöver lite tips nu innan jag sticker på konsert, fyfan. Lider av svår ångestproblematik och hatar folksamlingar vilket gör saken inte bättre med tanke på att det lär vara min 50-60000 på plats.

Käkar i normala fall Xanor 1mg, Stesolid 10mg, Nitrazepam 5mg men har redan lyckats få tag i både Xanor depot 1mg, Temesta 1mg, iktorivil 2mg samt Ksalol 1mg (när mina svenska tar slut..) + lite weed.

Jaha, det var ju en rätt skön blandning det, köra hårt och leva livet och hoppas man minns något under kvällen?

Har redan käkat Ikto som en jäkla galning idag mest för att slappna av något plus en del Xanor för att varva ner men nu när det inte är många timmar kvar så vet ifan vad jag skall göra, ja förutom att trycka i mig allt möjligt med skit och hoppas det blir bra.

Vill helst kunna stå på benen och ha något minne efteråt..

Förslag på en bra kombo ovan? Hade annars tänka börja dagen med Stesolid 30-40mg och fylla på med antingen Stess 10or eller Ikto 2mg, kanske lite Nitrazepam för jag blir så förbannat slö av den och såklart Xanor (3-5mg när allt blir bajs), då borde man må någerlunda OK kan man tycka. Men det kanske blir "för mycket" av det goda.. ? ;p

Temesta är jag inte så väldans sugen på främst då jag endast har testat den ett par enstaka gånger.

Köra hårt? Lever bara en gång?
Citera
2017-06-26, 23:46
  #2
Medlem
dreggells avatar
haha din idiot.

Du vill minnas nått? Och du käkar dessa mängder?

Ta EN xanor 1mg 2h innan koserten så är du done.

Käkar du dessa mängder SÅ ÄR DET INTE KONSTIGT DU HAR UTVECKLAT SOCIAL FOBI...
Citera
2017-06-27, 07:52
  #3
Medlem
MindRewinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dreggell
Käkar du dessa mängder SÅ ÄR DET INTE KONSTIGT DU HAR UTVECKLAT SOCIAL FOBI...

Det har du nog rätt i. Men sen kanske h*n redan har socialfobi som diagnos..? Orka klanka ner på folk. Jävla nöt.

Till TS:

Oroa dig inte, folk som går dit går för att ha roligt och de kommer skita fullständigt i dig, just det! Ta det lugnt med tabletterna, vet att det är jobbigt. Ska också iväg på liknande grej. Mitt råd är att ta 1-2 Stesolid á 10mg (beroende på din tolerans) samt 1-2 Xanor 1mg (vid behov). Det är vad jag själv skall göra, i samråd med läkare! Det kommer gå hur bra som helst, lycka till..!
__________________
Senast redigerad av MindRewind 2017-06-27 kl. 07:59.
Citera
2017-06-27, 22:41
  #4
Medlem
prolapse89s avatar
Du äter helt absurda och onödiga mängder, är du inte gravt beroende är du helt dum i huvudet. Även om du skulle leda av extrem panikångest så tror jag inte att mängder över typ 2 mg xanor eller 20 mg stesolid varken gör från eller till, idiotiskt!
Citera
2017-06-27, 22:44
  #5
Medlem
prolapse89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MindRewind
Det har du nog rätt i. Men sen kanske h*n redan har socialfobi som diagnos..? Orka klanka ner på folk. Jävla nöt.

Till TS:

Oroa dig inte, folk som går dit går för att ha roligt och de kommer skita fullständigt i dig, just det! Ta det lugnt med tabletterna, vet att det är jobbigt. Ska också iväg på liknande grej. Mitt råd är att ta 1-2 Stesolid á 10mg (beroende på din tolerans) samt 1-2 Xanor 1mg (vid behov). Det är vad jag själv skall göra, i samråd med läkare! Det kommer gå hur bra som helst, lycka till..!

Säger en läkare att du ska ta allt det, alltså både 20 mg stesolid samt 2 mg xanor, måste vara någon slags enångföretelse. Jag blir alltid så fundersam kring mängden piller folk på flashback får ut, som att alla vore Sture Bergvall typ.
Citera
2017-06-28, 22:53
  #6
Medlem
MindRewinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prolapse89
Säger en läkare att du ska ta allt det, alltså både 20 mg stesolid samt 2 mg xanor, måste vara någon slags enångföretelse. Jag blir alltid så fundersam kring mängden piller folk på flashback får ut, som att alla vore Sture Bergvall typ.


Absolut, alla är vi olika, eller hur? Vet personer som äter betydligt mer än så och får det på recept. För min del var det mer av en "engångföretelse" då jag i normala fall endast använder Xanor vid behov. Har iofs. haft båda på recept tidigare men mår bättre nu (tacka fan för det).

Tycker inte alls det är konstigt att man blir rekommenderad den dosen framförallt om det är en läkare man har gått till de senaste 15 åren, detta är ju en person som vet exakt hur dåligt skick man är eller har varit i. Förövrigt klarade jag mig galant på 1mg Xanor samt 10mg Stesolid. Skönt det!
__________________
Senast redigerad av MindRewind 2017-06-28 kl. 22:57.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback