Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-26, 06:23
  #1
Medlem
Autismpowers avatar
Ja eller jag har iaf i princip rinnande näsa varje dag och ofta lite nästäppa.

Nu är det så att sista tiden har jag haft halsont lite titt som tätt men har kört på med allt som vanligt. Men så i början av förra veckan så fick jag ont i huvudet bara på vänstra sidan och mådde illa. Detta har gått över men inte helt och hållet. Saken är den att jag aldrig brukar ha huvudvärk men i början av förra veckan så var det värsta huvudvärken jag varit med om. Har huvudvärk just nu också men mycket lindrig.

Vad bör jag göra för att bli frisk?
Citera
2017-06-26, 07:44
  #2
Medlem
Läs mitt svar i följande tråd och svaren som det länkar till:

(FB) Ont i halsen i flera månader
Citera
2017-06-28, 22:54
  #3
Medlem
Autismpowers avatar
Huvudvärken är borta men har fortfarande ont i halsen, snorar mycket brunaktigt snor och nu har jag även fått ont i nacken. Saken är den att jag cyklat 10 km till jobbet trots att jag är krasslig samt ansträngt mig när jag är där för att jag får dåligt samvete om jag inte jobbar för det är så mycket att göra på jobbet innan semestern. Vad bör jag göra, blir nojig att det kan bli farligt? Jag har dock inte feber.
Citera
2017-06-29, 06:56
  #4
Avstängd
Jag gissar hej vilt nu, men du kan ju vara allergisk mot något? Jag kommer ihåg när jag pluggade och kom hem till mina föräldrar som hade katter. Jag blev jämt snuvig vid de tillfällena.

Det finns receptfria antihistaminer för dig att prova.
Citera
2017-06-29, 16:54
  #5
Medlem
Autismpowers avatar
Har haft ont i halsen till och från i kanske tre veckor, sedan återkommande huvudvärk en och en halv vecka. Upptäckte idag att jag har en blåsa i svalget och när jag cyklade hem från jobbet igår så började jag känna att jag hade ont i nacken, har ont i nacken idag också.

Sjukanmälde mig från jobbet hursomhelst, då jag inte vågar cykla dit och anstränga mig mer tills det blir bättre.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback