Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-25, 14:22
  #1
Medlem
Jag har en fråga till alla som är duktiga på iPhones.

På de flesta Android telefoner så får man upp ordförslag på nästföljande ord i meningen. Detta innebär rent tekniskt att jag bara behöver trycka på några få bokstäver för att skriva en hel mening, förutsatt att jag har skrivit den ordföljden tidigare.

Har dock inte lyckats få detta att fungera på min iphone som jag har på jobbet. Går detta att fixa?? Finns det någon app eller liknande för detta??

Uppskattar alla svar/ Daniel.
Citera
2017-06-26, 09:57
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannerolo
Jag har en fråga till alla som är duktiga på iPhones.

På de flesta Android telefoner så får man upp ordförslag på nästföljande ord i meningen. Detta innebär rent tekniskt att jag bara behöver trycka på några få bokstäver för att skriva en hel mening, förutsatt att jag har skrivit den ordföljden tidigare.

Har dock inte lyckats få detta att fungera på min iphone som jag har på jobbet. Går detta att fixa?? Finns det någon app eller liknande för detta??

Uppskattar alla svar/ Daniel.


Jo, Apple har funktionen - men inte på Svenska i dagsläget. Du kan ladda ner och använda Swifkey!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback