Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-12-19, 17:57
  #169
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Ja det är ju där ni är sneaky. Helt plötsligt sover hon över och du vet inte riktigt varför men i efterhand känns det tämligen planerat. Några gånger till går och du märker att jaha ja hon har en tandborste och tamponger hos mig. Haha en älskare så vad är skillnaden där? En älskare vill du ha något mer med?
Är du ärlig med det du säger så tänker du som en man men jag har hört det innan och kan lika gärna vara ett kvinnligt game, myten om kravlöst sex har fällt en enorm mängd män.

Kan ju bara prata för nuläget, framtiden är svår att sia om, jag är inte synsk.

Högst personlig tolkning, men för mig känns en älskare som någon man kanske gör lite mer med än enbart sex, och säger jag älskare menar jag att det är bara en till antalet från min sida och förväntar mig nog det från mannens håll också då. Lite mera personligt men fortfarande inte förhållande i form av vardag och krav, utan bygger på lust.
KK är för mig, en eller flera personer man i princip bara har sex med. Och för mig betyder KK att jag förväntar mig inte att vara den enda, och det kan såklart oxå betyda att jag från ena dagen till nästa är utbytt om mannen hittat nån skojigare.


Jag har kanske mestadels det typiska kvinnliga tänket, men tror faktiskt att jag är lite både och både i tänk och sätt. Jag kanske är en "hybrid"
Då sonen bodde hemma och hade moped fick han hålla till på köksbordet då han skulle fixa med motorn och jag hjälpte till såklart, då jag själv kört moppe i min ungdom och vet hur det kan trilskas...
Citera
2019-12-19, 18:07
  #170
Medlem
Det kostar att man investerar sin tid och sina känslor, vilket gäller båda parter.


Funkar verkligen kk relationer i längden, slutar det inte alltid med att nån utvecklar mer känslor än den andre?
Citera
2019-12-19, 18:30
  #171
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Kan ju bara prata för nuläget, framtiden är svår att sia om, jag är inte synsk.

Högst personlig tolkning, men för mig känns en älskare som någon man kanske gör lite mer med än enbart sex, och säger jag älskare menar jag att det är bara en till antalet från min sida och förväntar mig nog det från mannens håll också då. Lite mera personligt men fortfarande inte förhållande i form av vardag och krav, utan bygger på lust.
KK är för mig, en eller flera personer man i princip bara har sex med. Och för mig betyder KK att jag förväntar mig inte att vara den enda, och det kan såklart oxå betyda att jag från ena dagen till nästa är utbytt om mannen hittat nån skojigare.


Jag har kanske mestadels det typiska kvinnliga tänket, men tror faktiskt att jag är lite både och både i tänk och sätt. Jag kanske är en "hybrid"
Då sonen bodde hemma och hade moped fick han hålla till på köksbordet då han skulle fixa med motorn och jag hjälpte till såklart, då jag själv kört moppe i min ungdom och vet hur det kan trilskas...

Aja en skön helgardering sådär YOLO!

Där ser man när jag hör älskare tänker jag någon vid sidan om för någon som är gift. Du tänker samma som jag om kks men det är med rätt luddigt som begrepp.

Jo dom flesta är kanske lite sådär båda förutom jag då som är alltid är stentuff alfa. Bra att du kan fixa lite kostar du inte så mycket som jag tror var vad detta handlade om från början och har haft både dyra tjejer och tjejer som jag tjänat på så det får bli bra det, tänker inte bli utnyttjad så det visar sig nog.
Citera
2019-12-19, 19:43
  #172
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Jag vill försöka förstå vad som hävdas här, så söker bara svar då jag är genuint nyfiken

Varför skulle en kvinna som betalar för sex intala sig att det är något mer än bara sex?
Varför skulle inte en kvinna vara helt medveten om att det är rent och skärt sex och inget mera?
Och vara fullständigt nöjd med det?
Finns det forskning på detta, eller är det något som påstås utan vetenskaplig grund?
jag påstår inte så mycket utan ställer istället mest en nyfiken fråga ville veta mer då Merwinna är smart
Citera
2019-12-19, 21:46
  #173
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
jag påstår inte så mycket utan ställer istället mest en nyfiken fråga ville veta mer då Merwinna är smart

Menade inte att du påstår något, jag menade mera att det påstås överlag i tråden
Citera
2019-12-20, 22:32
  #174
Medlem
Domyojis avatar
Svenskar tjejer är väl rätt independent o självgående så tror inte det kostar så mkt där? Inte mer än vad du är villig o lägga ut iaf... Svenskar e oxå bra på att skilja på mitt o ditt, o vill inte vara skyldiga pengar osv.

Asiatiska tjejer är annorlunda dock, de har växt upp i tron om att du har rätt att se dig som är plånbok, så om inte förstår att det är konstigt har de svårt o ha empati för sånt...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback