Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-24, 19:21
  #1
Medlem
carminaburanas avatar
Jag försöker hitta ett mobilt bredband jag kan använda i resten av EU, men det är skralt med information på sidorna.

Hur ligger det till?
Citera
2017-06-24, 19:34
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Jag försöker hitta ett mobilt bredband jag kan använda i resten av EU, men det är skralt med information på sidorna.

Hur ligger det till?

Du kan använda samtliga?
Citera
2017-06-25, 19:55
  #3
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macatho
Du kan använda samtliga?

Där har du tydligen fel, då jag var inne och frågade idag på elgiganten, och det är typ inga abonnemang där man inte kan prata som man kan surfa utomlands med. Det är bara teleabbonemangen. Vissa kan man surfa i Norge och Danmark, But that's it. Det är alltså teleabbonemangen man kan surfa med utomlands.
Citera
2017-06-25, 19:57
  #4
Medlem
kimdah2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Där har du tydligen fel, då jag var inne och frågade idag på elgiganten, och det är typ inga abonnemang där man inte kan prata som man kan surfa utomlands med. Det är bara teleabbonemangen. Vissa kan man surfa i Norge och Danmark, But that's it. Det är alltså teleabbonemangen man kan surfa med utomlands.
Använd ett sådant då ?
Citera
2017-06-25, 20:05
  #5
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimdah2002
Använd ett sådant då ?

Ja, det var ju därför jag kom in hit och frågade.

Slog till på elgigantens och 3s 15 gb för 399 plus en Samsung s8 på köpet. Spotify streaming ingår inte i de 15,och jag streamer det minst 8 timmar om dagen
Citera
2017-06-25, 20:41
  #6
Medlem
kimdah2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Ja, det var ju därför jag kom in hit och frågade.

Slog till på elgigantens och 3s 15 gb för 399 plus en Samsung s8 på köpet. Spotify streaming ingår inte i de 15,och jag streamer det minst 8 timmar om dagen
Gör du slut på dina GB så är det väl bara att köpa till mer GB
eller uppdatera ditt abonnemang till 60GB ?
__________________
Senast redigerad av kimdah2002 2017-06-25 kl. 20:44.
Citera
2017-06-25, 21:29
  #7
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimdah2002
Gör du slut på dina GB så är det väl bara att köpa till mer GB
eller uppdatera ditt abonnemang till 60GB ?

Ja, men jag har även (just nu) universal telecoms unlimited, men det är restrikterst till 1mb/s ner och 0.1 mb/s upp, och det är ohållbart. Men det duger att slötanka på, så jag behåller det. Unlimited är ju guld värda.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback