Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2017-06-24, 16:56
  #1
Avstängd
Da-Evil-Hitlahs avatar
En tidsresenärs berättelse ifrån framtiden
Erotik/interracial/sci-fi


Jag vägrar att tro att det var av en ren slump som jag träffade honom den där natten för tre år sedan. Vi träffades på en gayklubb inne i Stockholm. Jag vill tillägga att det enda jag hade druckit var en öl innan ni börjar anklaga mig för att ha hallucinerat allt. Jag gick dit för att jag var trött på hur min kille inte fick mig att njuta till hundra procent, att jag alltid var tvungen att avsluta själv på toaletten och hur liten kuk han hade. Jag hade ju alltid vetat att svarta killar hade gigantiska kukar och flera av mina kompisar som hade legat med svarta killar hade det så skönt så att de blev helt och hållet omvända. En av mina vänner sade till och med att det borde finnas en varningstext på svarta kukar precis som det finns på cigarettpaket: - "Varning! Sexig svart kuk är extremt beroendeframkallande!" men jag hade ännu inte provat på. Min kille var världens rasist och ansåg att man skulle stå vid gränserna med k-pist och skjuta mot invandrare och jag kunde inte låta bli att fnissa inombords när han blev alldeles rasande av att se en bottom bli erövrad av en svart top. Människor som tror att gayrörelsen var helt välkomnande har fel eftersom att det fanns väldigt många rasister i den.

Nåja, nu till mötet. Jag satt där i hörnet och smuttade på min öl som en parkbänksalkis. Jag satt där inne i mina egna tankar, jag tänkte på det mina vänner hade sagt om svarta killar och hur en av de hade tatuerat in slut for bbc på hans mage. Plötsligt satte han sig ner framför mig.
- " Yo boy"
- "Hej hej" svarade jag.
- "I don't speak swedish" sade han.

Han var lång, muskulös och väldigt mörk. Det syntes att han inte hade en enda droppe vitt blod i sig. Han presenterade sig som John och sade att han var från framtiden. Min första tanke var att han hade tagit något men han började berätta om saker som vi nu känner till, detta var sommaren 2014 men han visste exakt när Donald Trump blev vald till president och saker som man omöjligt kunde veta då. Jag trodde ju i början att han pratade strunt men jag var samtidigt rätt sugen på en svart kille så när vi hade pratat följde jag med honom hem.
"Now do you want to know about the future?" sade han
"Yes please" svarade jag i hopp om att vi skulle knulla snart. Han visade mig en dörr som jag tyckte såg ut som vilken dörr som helst. Han sade åt mig att jag skulle gå in där och att han skulle följa efter. Jag hoppades att det skulle vara sovrummet så jag öppnade dörren men... kom in i hallen i samma lägenhet som det var några skillnader på jämfört med hur den såg ut när vi kom in först. Jag trodde att han hade drogat mig men han avbröt mina tankar.

"You probably think I drugged you" sade han.
"You know, I actually do. What the fuck is this?" sade jag
"2025" svarade han.

Jag gick ut på balkongen och tog en cigarett och tittade ner på samma betongområde fast med några skillnader. Jag var extremt nyfiken och han sade åt mig att släcka cigaretten och att följa med honom ut. Vi tog en promenad och han berättade att det här är var evolutionen slutar. Det här är vad mänsklighetens långa stig leder till. Jag visste inte vad han pratade om men jag reagerade när jag såg en spinkig vit kille krypa på marken och gå i koppel som en svart kille höll i.
"That's it" sade han och pekade på de två killarna.
Alla par jag såg bestod av undergivna vita killar och svarta dominanta killar, vart vi än gick. Mannen förklarade för mig medans vi gick och jag såg en vit kille bli pissad på mitt ute på gatan av hans mästare. Han förklarade att 2020 kommer varenda svart man ha rätten till en eller flera slavar som inte är svarta. Den här delen av Stockholm är gaydistriktet där varenda ickesvart kille är sexslav till en svart man.

Varenda vit kille måste lyda sin svarta herre, han ska kyssa hans fötter, dricka hans urin och när hans svarta mästare än befaller gå ner på knä och suga av honom. Om han blir såväl knullad hårt att hans anal börjar blöda av den gigantiska svarta monsterkuken blir han straffad med piskrapp och inlåst i en källare om han såväl börjar gråta. Han får aldrig neka sin svarta mästare. I alla länder har varenda bög en svart mästare oavsett om de vill det eller ej, de har helt enkelt inget vall. Ni kanske tror att de lider men varenda vit heterokille har blivit omvänd till att dyrka den stora svarta kuken.
Han berättade allt och jag kände hur kåt jag blev.
"Please... fuck me" sade jag till honom och mitt på gatan drog han av mig alla mina kläder. Han drog ner sina byxor och jag fick äran att suga av honom, jag tog hans 30 cm långa svarta monsterkuk långt ner i halsen och sög så mycket jag kunde tills han stoppade mig.
"Open your mouth white boy" sade han och jag löd honom. Han pissade mig i munnen och jag svalde allt och hans piss var godare än det dyraste vinet. Han kastade ner mig på marken och tog mig hårt bakifrån utan kondom, han knullade så hårt så att det nästan gjorde ont. En del av mig ville skrika hjälp men jag insåg att i den här världen så är det omöjligt. Det var en rådande naturlag här som var magisk som gjorde smärta till njutning. Till slut kom han långt in i mig och jag frågade om lov om jag också fick komma.

Han godkände de och jag kom på marken. Han beordrade mig att slicka upp det ifrån marken och jag gjorde det medans han skrattade och några andra svarta killar hade stannat upp för att beskåda oss. De tittade på mig, pekade och skrattade, spottade på mig och kissade på mig.
Jag tittade upp mot John och gav en bädjande blick och frågade "Please, can I stay here forever?"
"No white boy, but have patience and wait!" sade han och vi gick upp till lägenheten igen. Jag gick igenom samma dörr och kom tillbaka till 2014 igen.
"I have to return back now, my 5 other white boys haven't got their ass fucked for a long time" sade han och vi tog farväl. Jag kände mig lite vemodig men tog en taxi hem där min rasistiske pojkvän väntade. Han frågade om jag hade haft det trevligt hos min mamma.
"Mycket!" sade jag och log

Det han inte visste var att ända sedan dess så låg jag med svarta killar bakom hans rygg tills jag alldeles nyss gjorde slut med honom och blev tillsammans med min svarta kille nu som använder mig som en liten pisslyna och knulldocka varje dag. Jag kan inte vänta tills det blir 2020 men tröstar mig med att det snart är 2018 och bara två år kvar...

Da-Evil-Hitlah 24/6-2017
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback