Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-24, 11:29
  #1
Medlem
Tänkte kolla om folk ville dela med sig av sina intryck av tjejerna som annonserar på Rosa sidorna under kategorin Västra Götaland.. Jag kan börja med Daniella.. Tidigare hette hon Amorina.. Utanför Lilla Edet.. Huset va ett råtthål.. Skabbigt skitigt och minst 10 katter där inne.. Damen i fråga var lång bredaxlad rödhårig och även hon skabbig och ofräsch.. Så jag avböjde..
__________________
Senast redigerad av Groxor 2017-06-24 kl. 11:38.
Citera
2017-06-24, 12:01
  #2
Medlem
Xer0s avatar
Detta är väl ungefär mitt intryck av prostitutionen i sverige. Dessa skator vill ha 1000kr för att runka av dig typ. Lol säger jag bara.
Citera
2017-06-24, 19:47
  #3
Medlem
Leibachs avatar
Tack politiker för sexköpslagen. I Danmark eller tyskland får man en halvtimme med en kvalitetsbrud som ofta valt yrket frivilligt för samma pengar. Och ingen behöver känna skam eller riskera straff för det.
Citera
2017-10-29, 17:42
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Groxor
Tänkte kolla om folk ville dela med sig av sina intryck av tjejerna som annonserar på Rosa sidorna under kategorin Västra Götaland.. Jag kan börja med Daniella.. Tidigare hette hon Amorina.. Utanför Lilla Edet.. Huset va ett råtthål.. Skabbigt skitigt och minst 10 katter där inne.. Damen i fråga var lång bredaxlad rödhårig och även hon skabbig och ofräsch.. Så jag avböjde..
Var hon ful i ansiktet?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback