Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-06-24, 09:39
  #1
Medlem
Tjo! Lite bakgrund bara; jag har nyss fyllt 26. I princip alla mina kompisar i samma ålder har stadiga relationer och Svensson-liv. Jag lever ibte riktigt så, har ingen fast flickvän, jobbar i osäkra branscher, festar fortf mycket osv.
På midsommar var jag iaf inbjuden på fest hos en polare och hans fru i deras villa. Var jättemånga där men jag var den enda utan partner... spelade ingen roll, jag hade trevlighet. När jag blivit lite full sprang jag ner till sjön och badade, naken. Jag simmar runt ett tag och hör sedan hejjarroop från huset. Flera av tjejerna, som också var fulla, springer fram och tar brassestolar och kollar på när jag simmar runt. När jag kommer upp håller jag såklart händerna för kuken.
Tjejerna börjar skrika "visa ballen visa ballen" varpå jag hjular och slår sen en bakåtvålt från bryggan ner i vattnet. De kiknar och skrattar.
Kul grej tänkte jag, ingen big deal och kul att inte bara sitta o snacka bolån.

Vaknade iaf nu till sms från värden, min kompis, där han skrivit " fan visade du kuken för (fruns namn) igår?! Är du sjuk? Hon pratade om det när vi skulle sova! Inte ok"

Wtf? Hur tråkig har min kompis blivit? Hur osäker är han? Hans fru var ju med och skanderade.

Hursomhelst, hur går jag vidare?
Citera
2017-06-24, 09:45
  #2
Medlem
Hitokiri-Battosais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitaminWellDefence
Hursomhelst, hur går jag vidare?

Låter som en rolig midsommar ^ ^
Hade det vart min fru hade jag gratulerat henne till en rolig upplevelse.

Att du först dolde ballen och sedan på tjejernas uppmaning visade upp allt är verkligen en detalj som minskar hans rätt att vara grinig. Hade vart en lite annan grejj om du o-ombedd sprang upp och körde helikoptern framför ett gäng protesterande damer.

Håller med om att din polare verkar behöva mer självdistans. Hans fru hade en trevlig stund, varför låter han sin osäkerhet vilja förstöra det?

Jag skulle säga att hur du går vidare beror på hur mycket relationen till din polare betyder för dig, och huruvida ni har fler gemensamma bekanta, vad du tror de kan tycka om han baktalar dig, och hur mycket de betyder för dig.

Skiter du i att prata med honom, alternativt snäser till att han ska sluta dryga sig, så kommer det så klart innebära negativa saker för er relation, och kanske till annat folk (om de inte liksom jag är smarta nog att inse att det är han som är dryg). Men kanske betyder det mindre för dig? Du behöver så klart inte lägga energi på att lösa detta, om du inte vill.

Om du vill kan du svälja stoltheten, svara "jag ber om ursäkt, det var fel av mig och jag ska inte göra om det". Inte vad du känner är rätt kanske men det lär lugna honom, och risken att du gör samma sak igen är väl ändå inte så stor? Svarar du honom så får det dig, i mina ögon åtminstone, bara att framstå som ännu skönare.
__________________
Senast redigerad av Hitokiri-Battosai 2017-06-24 kl. 09:49.
Citera
2017-06-24, 09:48
  #3
Medlem
Mackan52s avatar
Låter som hon hade något att tala om

Kanske han blev förbannad för att hans egen utrustning inte är lika utvecklad och att frun påpekade detta faktum. Blev frun kränkt eller tog illa vid sig på nåt sätt?


Bara be om ursäkt och förklara att det hände på "allmän begäran" och inte var riktat mot henne. Just nu låter det som om frun fick se den privat. Var din polare inte närvarande när det hände.

Låter som om du haft en trevlig midsommar över lag, trevlig helg
Citera
2017-06-24, 09:58
  #4
Medlem
En naken karl, som visar hänget, är väl inte det allra vackraste precis. Problemet är att
kvinnor kan bli äcklade av den synen om man inte vill se. Och det var väl det som gjorde henne upprörd. Men hon glömmer snart det här, det kommer nya bekymmer. Så det är bara att gå vidare!
__________________
Senast redigerad av sabrina56 2017-06-24 kl. 10:02.
Citera
2017-06-24, 10:00
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hitokiri-Battosai
Låter som en rolig midsommar ^ ^
Hade det vart min fru hade jag gratulerat henne till en rolig upplevelse.

Att du först dolde ballen och sedan på tjejernas uppmaning visade upp allt är verkligen en detalj som minskar hans rätt att vara grinig. Hade vart en lite annan grejj om du o-ombedd sprang upp och körde helikoptern framför ett gäng protesterande damer.

Håller med om att din polare verkar behöva mer självdistans. Hans fru hade en trevlig stund, varför låter han sin osäkerhet vilja förstöra det?

Jag skulle säga att hur du går vidare beror på hur mycket relationen till din polare betyder för dig, och huruvida ni har fler gemensamma bekanta, vad du tror de kan tycka om han baktalar dig, och hur mycket de betyder för dig.

Skiter du i att prata med honom, alternativt snäser till att han ska sluta dryga sig, så kommer det så klart innebära negativa saker för er relation, och kanske till annat folk (om de inte liksom jag är smarta nog att inse att det är han som är dryg). Men kanske betyder det mindre för dig? Du behöver så klart inte lägga energi på att lösa detta, om du inte vill.

Om du vill kan du svälja stoltheten, svara "jag ber om ursäkt, det var fel av mig och jag ska inte göra om det". Inte vad du känner är rätt kanske men det lär lugna honom, och risken att du gör samma sak igen är väl ändå inte så stor? Svarar du honom så får det dig, i mina ögon åtminstone, bara att framstå som ännu skönare.

Skön du verkar vara! Jag tyckte inte det var någon big deal. Han betyder ändå en del då jag känt både honom och frun länge och vi har många gemensamma vänner. Samtidigt vill jag bara säga åt honom att han inte ska vara en sån fitta.

Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Låter som hon hade något att tala om

Kanske han blev förbannad för att hans egen utrustning inte är lika utvecklad och att frun påpekade detta faktum. Blev frun kränkt eller tog illa vid sig på nåt sätt?


Bara be om ursäkt och förklara att det hände på "allmän begäran" och inte var riktat mot henne. Just nu låter det som om frun fick se den privat. Var din polare inte närvarande när det hände.

Låter som om du haft en trevlig midsommar över lag, trevlig helg

Haha jo jag vet att hans penis inte är speciellt stor, vi har tränat ihop. Men vafan, sånt brydde man väl sig om när man var 18? Hans fru verkar ju nöjd med honom.
Frun skrattade bara som de andra tjejerna. :P var bara en kul grej för mig.
Citera
2017-06-24, 10:04
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sabrina56
En naken karl, som visar hänget, är väl inte det allra vackraste precis. Problemet är att
kvinnor kan bli äcklade av den synen om man inte vill se. Och det var väl det som gjorde henne upprörd. Men hon glömmer snart det här, det kommer nya bekymmer. Så det är bara att gå vidare!

Jo, fast hon var ju med och ropade att jag skulle visa? Och skrattade och applåderade.

Tror faktiskt mest det handlar om hennes man. Hon berättade det nog bara för honom som en kul grej och sen stod han för utfreakningen. Tror jag.
Ska jag messa frun och kolla? Hon är typ roligare än han
Citera
2017-06-24, 10:20
  #7
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitaminWellDefence
Skön du verkar vara! Jag tyckte inte det var någon big deal. Han betyder ändå en del då jag känt både honom och frun länge och vi har många gemensamma vänner. Samtidigt vill jag bara säga åt honom att han inte ska vara en sån fitta.



Haha jo jag vet att hans penis inte är speciellt stor, vi har tränat ihop. Men vafan, sånt brydde man väl sig om när man var 18? Hans fru verkar ju nöjd med honom.
Frun skrattade bara som de andra tjejerna. :P var bara en kul grej för mig.

Citat:
Ursprungligen postat av VitaminWellDefence
Jo, fast hon var ju med och ropade att jag skulle visa? Och skrattade och applåderade.

Tror faktiskt mest det handlar om hennes man. Hon berättade det nog bara för honom som en kul grej och sen stod han för utfreakningen. Tror jag.
Ska jag messa frun och kolla? Hon är typ roligare än han

Låter som din polare bara är bakis och sur över att han inte blev festens höjdpunkt på sin egen fest.

Tänk själv, nu städar han säkert själv efter era upptåg, ölflaskor/burkar, matrester, spyor och kanske en använd kondom nånstans och det enda frugan gör är att ta sovmorgon och tänka på dig naken.

Tips, nu är inte läge att besöka honom och fråga om hans tant är sugen på en "privat show" och med det sagt, ge fan i att messa henne idag!
__________________
Senast redigerad av Mackan52 2017-06-24 kl. 10:22. Anledning: För många smileys
Citera
2017-06-24, 10:56
  #8
Medlem
Du kunde väl bara svarat att hon skrek ju att hon ville se den. Hans problem borde då snarare ligga hos frun och hon blev ju uppenbarligen upplivad av det. Det blev kanske ett midsommarknull lite extra för dem. Men alltså, det kan ju inte varit mycket att visa upp om du precis kom upp ur en sjö!
Citera
2017-06-24, 11:02
  #9
Medlem
Sigstens avatar
Inget att bråka om. Skicka bara ett mess tillbaka där du förklarar att du inte har något minne av händelsen. Du var nog lite för full.

Uppenbart att din kompis har problem. Inte lönt att blåsa upp det menar jag.
Citera
2017-06-24, 11:36
  #10
Avstängd
Svara: "Det hade ju varit orättvist om hon inte fick se min efter att jag fick se hennes."
Citera
2017-06-24, 11:48
  #11
Avstängd
Om du inte hade stånd så visade du inte kuken utan du var naken. Hade du stånd?
Citera
2017-06-24, 12:06
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hitokiri-Battosai
Låter som en rolig midsommar ^ ^
Hade det vart min fru hade jag gratulerat henne till en rolig upplevelse.

Att du först dolde ballen och sedan på tjejernas uppmaning visade upp allt är verkligen en detalj som minskar hans rätt att vara grinig. Hade vart en lite annan grejj om du o-ombedd sprang upp och körde helikoptern framför ett gäng protesterande damer.

Håller med om att din polare verkar behöva mer självdistans. Hans fru hade en trevlig stund, varför låter han sin osäkerhet vilja förstöra det?

Jag skulle säga att hur du går vidare beror på hur mycket relationen till din polare betyder för dig, och huruvida ni har fler gemensamma bekanta, vad du tror de kan tycka om han baktalar dig, och hur mycket de betyder för dig.

Skiter du i att prata med honom, alternativt snäser till att han ska sluta dryga sig, så kommer det så klart innebära negativa saker för er relation, och kanske till annat folk (om de inte liksom jag är smarta nog att inse att det är han som är dryg). Men kanske betyder det mindre för dig? Du behöver så klart inte lägga energi på att lösa detta, om du inte vill.

Om du vill kan du svälja stoltheten, svara "jag ber om ursäkt, det var fel av mig och jag ska inte göra om det". Inte vad du känner är rätt kanske men det lär lugna honom, och risken att du gör samma sak igen är väl ändå inte så stor? Svarar du honom så får det dig, i mina ögon åtminstone, bara att framstå som ännu skönare.

Haha! Detta låter ju bara som en kul grej, du var full, snacka om kompisen överdriver
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback