Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-24, 00:12
  #1
Medlem
standardsvars avatar
Skulle vilja tatuera två olika ord under varje fot. Dessa har enbart betydelse för mig, så jag struntar i hur det ser ut då ingen ska se dessa före jag dör.

Men jag är ganska ovig och har svårt att komma åt bra, samt att jag börjar fnissa likt en liten flicksnärta när jag prövar att picka under foten med en kanyl.

Tanken har varit att använde bläck från en vanlig kulspetspenna och en kanyl som jag doppar i bläcket och sedan hackar med.

Men hur djupt ska man gå och vart är det vettigast att sätta texten? Misstänker att det kan vara vettigast att sätta texten i hålfoten och gå ca 5mm djupt.
Citera
2017-06-24, 13:07
  #2
Avstängd
är det "Heil Hitler"?
Citera
2017-06-24, 14:54
  #3
Medlem
Stivalis avatar
Varför i helvete skulle man tatuera sig under fötterna?
Citera
2017-06-25, 16:16
  #4
Medlem
standardsvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkugganAvMig
är det "Heil Hitler"?
Citat:
Ursprungligen postat av Stivali
Varför i helvete skulle man tatuera sig under fötterna?
Nej det är det inte "Heil Hitler", är bara något som jag vill ska synas när jag hamnar på bårhuset.

Så frågan kvarstår, hur tatuerar jag mig under fötterna.
Citera
2017-06-25, 16:20
  #5
Medlem
Conams avatar
Tyckte du hade en riktigt bra plan! Så kör på...
Citera
2017-06-25, 21:27
  #6
Medlem
Paddan1000s avatar
Bara du är medveten om att folk kommer titta dig under fötterna många gånger långt innan du hamnar på bårhuset. Om du ligger på stranden, eller om du blir undersökt av sjukvårdspersonal till exempel.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback