Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-23, 23:28
  #1
Medlem
Opiumtal18s avatar
God kväll! Letar efter mobilskal och skyddsglas till mobilen, då min telefon är tydligen lite utdaterad har inte de traditionella teknikhandlarna, varit på Elgiganten bl.a. Har kollat på Fyndiq men det verkar vara nån oseriös invandrare som har det.

Därför undrar jag om folk har några erfarenheter av detta företag. Enligt allabolag.se http://www.allabolag.se/5568913353/befattningar är det även invandrare i detta fallet och det kanske räcker för att man ska dra öronen åt sig?

Lite OT kanske men vilka rekommenderar ni när man ska köpa de typer av produkter jag beskrev ovan? Kan man handla på en osäker/halv-seriös näthandel om man kör klarna faktura?

Till Admin:
__________________
Senast redigerad av Opiumtal18 2017-06-23 kl. 23:54.
Citera
2017-06-23, 23:56
  #2
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opiumtal18
God kväll! Letar efter mobilskal och skyddsglas till mobilen, då min telefon är tydligen lite utdaterad har inte de traditionella teknikhandlarna, varit på Elgiganten bl.a. Har kollat på Fyndiq men det verkar vara nån oseriös invandrare som har det.

Därför undrar jag om folk har några erfarenheter av detta företag. Enligt allabolag.se http://www.allabolag.se/5568913353/befattningar är det även invandrare i detta fallet och det kanske räcker för att man ska dra öronen åt sig?

Lite OT kanske men vilka rekommenderar ni när man ska köpa de typer av produkter jag beskrev ovan?

Till Admin:

Jag har handlat på både teknikdelar.se och fyndig, har inte haft något problem med någon av dem. Teknikdelar har både originaldelar och piratdelar, man ser på priset vad som är vad.
Citera
2017-06-24, 00:04
  #3
Medlem
Jag har handlat från dom, eller så tänkte jag bara göra det. Jag såg iaf en märklig formulering. De hade äkta Nokia batterier, både med och utan hologram. Nu minns jag inte om jag beställde från dom eller inte tyvärr.
Citera
2017-06-24, 10:23
  #4
Medlem
RadikalFails avatar
Har beställt laddare och batterier från dom. Och dom har bra priser och snabb leverans. Och jag beställde senast för en vecka sedan åt min mamma.

Dom var dom enda som nämligen hade galaxy s2 batteri i original.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback