Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-06-23, 23:28
  #13
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Inte något idag men för drygt 2-3 månader sedan. När jag skulle gå och handla satt där en tiggare som det gör nästan varje dag. Jag säger ingenting till dom mer än ett hej ibland men oftast är jag i min egna värld eller har huvudet i mobilen för jag är sällan på stop n chat-humör. Denna gång satt det en ny kvinnlig som började svära på svenska med argsint ton antagligen för jag inte gav något eller sa hej ens. Jag informerade personal och sedan dess har jag inte sett henne. Jag kände mig inte kränkt för jag såg ett tillfälle att sätta dit en galning. Ingen annan tiggare har jag sett vara ohövlig när jag passerat.
Citera
2017-06-23, 23:30
  #14
Medlem
En invandrare frågade mig , vad är klockan.
Jag slog förstås ner henne.
Citera
2017-06-24, 08:57
  #15
Medlem
En arabjävel fick för sig att jag stirrade och började göra utfall: "Ey, vad glor du på?". Han var naturligtvis tvungen att ta av sig sina hörlurar för att konfrontera.
Citera
2017-06-24, 10:18
  #16
Medlem
technoisbests avatar
Som vältränad man klarar man sig förhållandevis bra i det nya "spännande" Sverige både på gatan och i sociala sammanhang. Bara man har rätt mentalitet och inte ger vika för svenskfientliga attityder så brukar dom flesta ge sig, så länge det är one-on-one konfrontationer. Det är trots allt flockdjur vi talar om. Dom matriarkat-förespråkande kvinnor och söndercuckade män som under decennier har bäddad för sin egen undergång känner jag föga sympati för, men jag tycker att det är rent förjävligt att kvinnor som TS ska behöva genomlida denna mörka multikulturalistiska era!
Citera
2017-06-24, 10:34
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Själv blev jag förföljd av en afrikan på en cykel som följde efter mig längs fyra kvarter, medan han ropade diverse ohörbara raggningsrepliker och kallade mig "baby", innan han vände om och cyklade tillbaka åt samma håll som han kommit ifrån.

För några nätter sedan så gick jag ut till bostadsområdets lekplats för att gunga utan att störas av skrikiga ungar och områdets överkåta, kvinnoförnedrande invandrare. Ungarna slapp jag, men en invandrare stod på sin balkong och busvisslade åt mig tills jag gick därifrån.
Förvisso inte idag men för ett par veckor sedan så skulle jag och min dotter ta ut lite kontanter till en födelsedag.Vid automaten stod en kvinna och ca fyra meter bakom en äkta neger.Jag som alltid är artig utåt mot folk frågade jag fulingen om han stod i kö.Han svarade inte utan enbart tokstirrade på mig.Jag tänkte att aset troligen skolkat från all sfi-undervisning och därför pekade jag mot automaten och upprepade frågan.
Han fortsatte stirrandet och jag tog plats bakom kvinnan.
Då börjar den jäveln skuggboxas i luften och vevade och slog.Dottern blev rädd och jag började fundera på om hans hakspets är bästa träffpunkten om han attackerar.
Jag tog ut sedlar och kollade bakåt på den förvirrade negern.Han avbröt helt plötsligt och drog in i matbutiken så vi slapp konfrontation.
Han spädde dock på mina förufattade fakta att negrer är både dumma och aggressiva. 😂/Send em all back to Africa!
Citera
2017-06-24, 10:36
  #18
Medlem
RedXs avatar
Haha, vilket j-la gnäll det börjar bli. Sverigevännerna och feministerna får mer och mer gemensamt. Ska ni börja gråta ut över hur "kränkta" ni blir av olika saker nu?

Eller det kanske skrivs med glimten i ögat?
Citera
2017-06-24, 11:20
  #19
Medlem
technoisbests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Haha, vilket j-la gnäll det börjar bli. Sverigevännerna och feministerna får mer och mer gemensamt. Ska ni börja gråta ut över hur "kränkta" ni blir av olika saker nu?

Eller det kanske skrivs med glimten i ögat?

Försök säga det till den kvinna som just blivit våldtagen/misshandlad av invandrare! Alla klarar inte av att försvara sig själva mot dessa avskum.

Sen är det ju uppenbart att alltför många svenskar blir fega och hämmade när etniska konflikter uppstår. Man kan inte räkna med att ömsesidig respekt alltid fungerar i praktiken. Hårt mot hårt är det enda som biter mot dessa primitiva individer. Deras kultur bygger på en våldsbejakande ideologi sedan millennium tillbaka och inte ens herr Löfven är ju naiv nog att tro att denna folkvandring är något som sker vare sig smärtfritt eller med stöd av en majoritet av befolkningen (fin demokrati vi har, va?). Många av dessa muslimska invandrare varken kan eller vill integreras i ett sekulariserat samhälle, utan ser sharialag som det slutgiltiga målet. Synd att regeringen och etablissemanget skiter i det svenska folket.
Citera
2017-06-24, 12:06
  #20
Medlem
HBOLLs avatar
Stadens moské är nog provocerande.
Citera
2017-07-01, 01:09
  #21
Medlem
Rasande-Roses avatar
Invandrarkille, ca 16-18 år tränger sig in genom tv-banans spärr som jag är på väg ut genom. Han lyckas komma förbi mig. Jag kastar min nästan fulla burk med läskedryck i huvudet på killen. Han väljer att inte göra något tillbaka.
Citera
2017-07-02, 00:27
  #22
Medlem
aldrigrunkas avatar
Invandrare på jobbet snackade skit om svenska ungdomars arbetsmoral nu när sommar vikarierna dräller in, jag känner mig extremt träffad. Dom är lata och han arbetar hårt, jag är kluven men hem ska han så jag kan köra med fler lata snorungar i stället.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback