Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-23, 14:59
  #1
Medlem
Jag söp för mycket ungefär i 1 år efter en svår tid i livet! Och fick svart bajs och en yrsel som jag har haft i ca 6-7 månader nu.

Bajset har blivit brunt igen men jag undrar om yrseln går över snart???
Kan yrseln ha att göra med mina tidigare magproblem??
Käkade omeprazol och nu har jag brun avföring igen men yrseln består.
Jag snubblar lite lätt in i saker ibland och ser suddigt! Borde väll gå över snart??

Zyphadera och risperidal under denna period hade jag!

Efter denna period började jag med seroquel och har inte druckit sedan dess kanske någon enstaka öl men inte mer!
Det som oroade mig med seroquellen var att jag tuppade nästan av av den!
__________________
Senast redigerad av Mooning 2017-06-23 kl. 15:07.
Citera
2017-06-23, 16:05
  #2
Medlem
Kan tyvärr inte ge dig något svar utöver att jag vet att det ställer till sig i hjärnan när man dricker under neuroleptikabehandling.
Jag blev inte särskilt full även fast jag borde, fick suddig blick och lite andra mindre trevliga biverkningar. Så det är nog inte särskilt hälsosamt för hjärnan att blanda neuroleptika (Haldol) och droger/alkohol.
Citera
2017-06-23, 16:07
  #3
Medlem
Lekbarns avatar
Sitter och dricker vin med Olanzapine i kroppen, funkar rätt bra än så länge. Antar att jag kommer bli jävligt trött bara och somna snart. Förbannat deprimerande midsommar...

Tog 2.5mg Olanzapine igår då jag började bli hypoman.
Citera
2017-06-23, 16:34
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charliew
Kan tyvärr inte ge dig något svar utöver att jag vet att det ställer till sig i hjärnan när man dricker under neuroleptikabehandling.
Jag blev inte särskilt full även fast jag borde, fick suddig blick och lite andra mindre trevliga biverkningar. Så det är nog inte särskilt hälsosamt för hjärnan att blanda neuroleptika (Haldol) och droger/alkohol.


Finns det ingen som kan svara på om det går över??
Citera
2017-06-24, 23:05
  #5
Medlem
Någon??
Citera
2017-07-04, 23:32
  #6
Medlem
Hallo?
Citera
2017-07-04, 23:34
  #7
Medlem
Borde du inte ringa läkaren istället. Gör det är mitt tips.
Citera
2017-07-04, 23:40
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Borde du inte ringa läkaren istället. Gör det är mitt tips.

Dem kunde inte ge mig ett vettigt svar alls! Utan kollade om jag kunde nudda näsan när jag blundade.
Dem sa att det inte visste om det gick över!
Någon riktigt undersökning gick jag aldrig igenom pga att dem inte ens ville undersöka mig ordentligt!

Så jag söker svar på internet och hoppas på att någon har haft samma problem som jag!

Jag menar borde finnas tonvis med sjukskrivna som super för mycket ibland!
Citera
2017-07-05, 00:09
  #9
Medlem
Finns det verkligen ingen därute med samma problem som mig??
Svårt att se att det inte finns!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback