Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-16, 00:06
  #433
Medlem
dekarons avatar

Jo, det är nog sant till en del: jag kan mycket väl skrämma bort folk för att jag kan vara för direkt. Oftast ställer jag en frågan lugnt och försiktigt så missförstånd blir ovanligt, tyvärr är svaret oftast svävande eller värdesorienterat på mina frågor. Vilket kan göra mig irriterad för att de slösar min tid i en viktig fråga som de ändå verkar ointresserade av att veta även de tuffa svaret om, istället för drömkonstruktioner om hur det kan vara.
Citera
2021-04-29, 11:23
  #434
Medlem
sankmarks avatar
Ja det är verkligen konstigt att svenska feminister är så undfallande och tysta gentemot Islam. Islam är närmast startad för att styra och kontrollera kvinnor. Man till och med sätter på dem kläder, sjal, slöja, burka, osv. så man vet var man har dem. Feminister var är ni när kvinnor i mass begränsas och förtrycks?
Citera
2021-04-29, 12:14
  #435
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sankmark
Ja det är verkligen konstigt att svenska feminister är så undfallande och tysta gentemot Islam. Islam är närmast startad för att styra och kontrollera kvinnor. Man till och med sätter på dem kläder, sjal, slöja, burka, osv. så man vet var man har dem. Feminister var är ni när kvinnor i mass begränsas och förtrycks?
De är så förblindade av systematiskt och institutionaliserat hat att de ser "sin fiendes fiende" som sin vän.
Utan att begripa att de hoppat ur askan i elden, bokstavligt talat.

Men låt dem hållas. Islam vet i alla fall hur man håller pli på sina fruntimmer.
Så kan de sitta där och göra reklam för slöjor sen...
Citera
2021-04-29, 13:00
  #436
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sankmark
Ja det är verkligen konstigt att svenska feminister är så undfallande och tysta gentemot Islam...


Det är endast "konstigt" tills vi detektiver börjar gräva i fallet. Då uppdagas snart pakten mellan Feministen och Islamisten - särskilt den Afrikanske islamisten, som ju inte har samma byxångest som dom övriga har.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback