Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-06-22, 20:30
  #1
Medlem
Satte på grannfrun i lördags Har ju länge spanat in den där mulliga röven, ni vet en sån där lagom bred Mellanöstern-röv som dallrar precis lagom men ändå är tillräckligt fast så man inte blir äcklad. Det är så en kvinnas rumpa ska se ut när hon är ~45, inte som nån jäkla tonårsröv. Smala och spinkiga äldre kvinnor ser bara ut att ha rökt och druckit för mycket, men mulliga fina rövar, där har vi nåt!

Hur satte jag på henne då? Har ju sett henne i trappuppgången tusen gånger men nu var första gången vi hade tid i tvättstugan typ samtidigt (det är två tvättstugor egentligen, med en liten "sällskapsrum" emellan). Så klart sätter vi oss och pratar och det framkommer att hennes man är från Turkiet men hon är syrian från Libanon. Han har just nu "business" i Sundsvall framgår också, och så klart börjar man redan här halvt hoppas på mirakel! Det fick jag! Efter tvätten frågar hon om jag vill ha ett glas vin, vilket jag så klart vill, och så bjuder hon på nån mellanöstern-snacks med tahini.

Hur som helst: kvällen slutar med att jag spänner på henne bakifrån. Har vid ett tillfälle mobiltelefonen framme som jag filmar med. Har filmen sparad så klart men tänker inte lägga upp det ännu.

Då jag undrar: kan jag bli straffad om jag sätter upp den på nån sida?

Som sidofråga kan ju var och en fundera på vad som skulle hända om jag skickade videon till hennes man Det är ju inget oskyldigt knull utan hon stönar "knulla min fitta" hela tiden samtidigt som man hör ljudet av torpeden som åker in och ut :P
Citera
2017-06-22, 20:37
  #2
Medlem
Drinkycrows avatar
Nu tror ju jag du trollar men antagligen händer inte så mycket om du lägger upp det. Väldigt osannolikt att någon hittar klippet och känner igen henne om du filmar henne lite med luren medans du knullar henne bakifrån. Däremot om du skickar länk eller videon till hennes man kanske du råkar ut för en någorlunda förtjänt ond bråd död. Eller så får hon bara lite stryk.

Kommer inte komma något bra från det oavsett och är en jävligt rutten grej att göra. Du gör dig definitivt skyldig till ett brott och om viljan att utreda skulle finnas skulle du kunna dömas för något. Ofredande eller sexuella trakasserier, vet ej hur de rubriceras men du kan rent teoretiskt dömas för ett sexualbrott som kommer får framtida arbetsgivare att tänka både en och två gånger och något för de skvallriga grannarna att prata om.

Men ja det känns ju som om du mytar rätt hårt så...
Citera
2017-06-22, 20:42
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drinkycrow
Nu tror ju jag du trollar men antagligen händer inte så mycket om du lägger upp det. Väldigt osannolikt att någon hittar klippet och känner igen henne om du filmar henne lite med luren medans du knullar henne bakifrån. Däremot om du skickar länk eller videon till hennes man kanske du råkar ut för en någorlunda förtjänt ond bråd död. Eller så får hon bara lite stryk.

Kommer inte komma något bra från det oavsett och är en jävligt rutten grej att göra. Du gör dig definitivt skyldig till ett brott och om viljan att utreda skulle finnas skulle du kunna dömas för något. Ofredande eller sexuella trakasserier, vet ej hur de rubriceras men du kan rent teoretiskt dömas för ett sexualbrott som kommer får framtida arbetsgivare att tänka både en och två gånger och något för de skvallriga grannarna att prata om.

Men ja det känns ju som om du mytar rätt hårt så...

Det stämmer ju att det nog är osannolikt att någon hittar klippet, men OM nån som känner henne och särskilt om denne också varit hemma hos henne skulle se den så skulle ingen kunna ta miste. Man ser halva vardagsrummet, hon har tröjan på och kjolen uppdragen.
Citera
2017-06-22, 20:47
  #4
Medlem
Drinkycrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thirdInch
Det stämmer ju att det nog är osannolikt att någon hittar klippet, men OM nån som känner henne och särskilt om denne också varit hemma hos henne skulle se den så skulle ingen kunna ta miste. Man ser halva vardagsrummet, hon har tröjan på och kjolen uppdragen.

Du kan dömas ja. Men det känns rätt svårt att bli dömd för. Hela grejen är ju att du inte får ut skit av det så varför skulle du ens vilja göra det?

Och misshandlad/mördad över det kan du ju alltid bli, även om paret skulle vara "ursvenska".

De flesta människor har väl massa sex och nakenbilder och videos de lätt hade kunnat lägga upp om de ville. Men varför?

Måste gå o köpa bärs innan affären stänger men trolla på du.
Citera
2017-06-22, 21:05
  #5
Medlem
FairyCutes avatar
Varför skulle du vilja göra nåt sånt!?
Citera
2017-06-22, 22:36
  #6
Medlem
Rick.Jamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thirdInch
Satte på grannfrun i lördags Har ju länge spanat in den där mulliga röven, ni vet en sån där lagom bred Mellanöstern-röv som dallrar precis lagom men ändå är tillräckligt fast så man inte blir äcklad. Det är så en kvinnas rumpa ska se ut när hon är ~45, inte som nån jäkla tonårsröv. Smala och spinkiga äldre kvinnor ser bara ut att ha rökt och druckit för mycket, men mulliga fina rövar, där har vi nåt!

Hur satte jag på henne då? Har ju sett henne i trappuppgången tusen gånger men nu var första gången vi hade tid i tvättstugan typ samtidigt (det är två tvättstugor egentligen, med en liten "sällskapsrum" emellan). Så klart sätter vi oss och pratar och det framkommer att hennes man är från Turkiet men hon är syrian från Libanon. Han har just nu "business" i Sundsvall framgår också, och så klart börjar man redan här halvt hoppas på mirakel! Det fick jag! Efter tvätten frågar hon om jag vill ha ett glas vin, vilket jag så klart vill, och så bjuder hon på nån mellanöstern-snacks med tahini.

Hur som helst: kvällen slutar med att jag spänner på henne bakifrån. Har vid ett tillfälle mobiltelefonen framme som jag filmar med. Har filmen sparad så klart men tänker inte lägga upp det ännu.

Då jag undrar: kan jag bli straffad om jag sätter upp den på nån sida?

Som sidofråga kan ju var och en fundera på vad som skulle hända om jag skickade videon till hennes man Det är ju inget oskyldigt knull utan hon stönar "knulla min fitta" hela tiden samtidigt som man hör ljudet av torpeden som åker in och ut :P

Förstår inte varför du skulle slänga ut den på nätet för. Jag menar, varför inte bara fortsätta det skojsiga?

En vanligt funtat man hade nog istället hoppats på en re-match
Citera
2017-06-22, 23:22
  #7
Medlem
Avhuggethuvuds avatar
Intressant, först sydamerikanska grannen och nu en syrian.

(FB) Grannen har bjudit mig in
Citera
2017-06-22, 23:31
  #8
Medlem
Undra vad din egen tjej skulle säga om hon skulle se klippet?
Eller det var en överenskommelse ni har att hon har sin svarta älskare så får du sätta på dina grannar från olika nationer!

(FB) Tjejen vill ha älskare - gå med på det?
Citera
2017-06-22, 23:36
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avhuggethuvud
Intressant, först sydamerikanska grannen och nu en syrian.

(FB) Grannen har bjudit mig in

Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Undra vad din egen tjej skulle säga om hon skulle se klippet?
Eller det var en överenskommelse ni har att hon har sin svarta älskare så får du sätta på dina grannar från olika nationer!

(FB) Tjejen vill ha älskare - gå med på det?

haha så killen har flickvän och han har varit otrogen med en Thai-hora, en sydamerikanska och nu en syrian. Älskar verkligen sommarlov...
Citera
2017-06-22, 23:52
  #10
Medlem
nimrod666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thirdInch

Kan jag bli straffad om jag sätter upp den på nån sida?

Som sidofråga kan ju var och en fundera på vad som skulle hända om jag skickade videon till hennes man Det är ju inget oskyldigt knull utan hon stönar "knulla min fitta" hela tiden samtidigt som man hör ljudet av torpeden som åker in och ut :P
Tjaa du, det är sådana här frågor du skall ställa i juridikforumet. Lycka till!
Citera
2017-06-23, 02:59
  #11
Medlem
Du får inte filma någon hemligt i privat miljö det är straffbart:

Citat:
Sedan den 1 juli 2013 gäller lagen om kränkande fotografering. Det är en lag som är tänkt att hindra smygfotografering på toaletter, omklädningsrum och i någons hem.

Lagen gäller bara om samtliga tre villkor är uppfyllda:
– fotograferingen ska vara dold
– ske utan tillstånd
– ske i privat miljö, eller miljö som kan anses som privat.

Man kan säga att lagen kompletterar brottet ofredande. Ett ofredande kräver att den fotograferade är medveten om fotograferingen. Den här lagen gäller när fotograferingen istället sker i hemlighet.

Myndighetspersoner och fotografering med försvarliga skäl är undantagna. Poliser och journalister kan alltså fortsätta smygfilma i någon hem.
http://www.fotosidan.se/cldoc/lag-oc...otografera.htm

Trolla på TS.
__________________
Senast redigerad av alipo 2017-06-23 kl. 03:03.
Citera
2017-06-23, 07:09
  #12
Avstängd
bara o posta länken i sexlänkar delen sen!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback