Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-22, 17:16
  #1
Medlem
Hej!

Jag ska resa till Iran i Augusti och vill passa på att fixa näsan där!

Jag skulle gärna vilja ha tips på bra läkare. Vet ni om någon/några som har bra rykte? Och har ni annan info?

Jag har bestämt mig för att göra det just där för att jag vet att dem är kunniga inom just det området, jämfört med Sverige där vi inte har så många duktiga kirurger. Även priset är det stor skillnad på.

All hjälp/tips/info uppskattas!!
Citera
2017-06-22, 17:22
  #2
Medlem
sök rhinoplastyiran som hashtag på instagram så kan det dyka upp läkare som visar sina verk
Citera
2017-06-22, 17:46
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mnish
sök rhinoplastyiran som hashtag på instagram så kan det dyka upp läkare som visar sina verk

Tack för tipset! Hittade dock inte jättemycket via den hashtagen, men det kom upp en som var intressant iaf
Citera
2017-06-22, 17:52
  #4
Avstängd
Myshufvuds avatar
Åka till iran och fixa till sin kran.

Är det så mycket billigare där än här?
Citera
2017-06-22, 17:59
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myshufvud
Åka till iran och fixa till sin kran.

Är det så mycket billigare där än här?

Ja, det är mycket billigare! Allt ifrån 10-20k. I sverige kostar en näsoperation oftast 40k+.

Resa, visum och boende kostar också såklart. Men även allt som allt blir billigare.
Gör det dock mest för att dem är duktigare där. Vill inte riskera att göra det i Sverige.
Citera
2017-06-22, 18:51
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daaalis
Tack för tipset! Hittade dock inte jättemycket via den hashtagen, men det kom upp en som var intressant iaf
prova turkiet/libanon/dubai
Citera
2017-06-27, 09:55
  #7
Medlem
Ogdens avatar
Halva tråden raderad. Varför TS vill operera näsan hör inte hit.

/mod
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback