Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-22, 13:02
  #1
Medlem
Japhys avatar
Någon som vet hur/var man hittar information om antal resor mellan Sverige och Gambia? Har de minskat sedan batikhäxorna fick massa ensamkommande khazarer att roa sig med?
Citera
2017-06-22, 13:48
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Någon som vet hur/var man hittar information om antal resor mellan Sverige och Gambia? Har de minskat sedan batikhäxorna fick massa ensamkommande khazarer att roa sig med?

Det har nästan upphört. Nu har de både afghaner och sydsudaner på hemmaplan. Finns ingen anledning att resa då. De är så lyckliga nu.
Citera
2017-06-22, 13:59
  #3
Medlem
lol kan tänka mig det
Citera
2017-06-22, 16:32
  #4
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helofin
Det har nästan upphört. Nu har de både afghaner och sydsudaner på hemmaplan. Finns ingen anledning att resa då. De är så lyckliga nu.
Det har jag också fått starka indikationer på, men jag skulle verkligen uppskatta en källa på turism i Gambia.
Citera
2017-06-22, 18:58
  #5
Medlem
Hur i all världen tror Ts att det ska ga att ta fram tillförlitlig statistik pa nagot sadant? Naturligtvis omöjligt. Hur skulle det se ut, om resebyraer upprättade hemliga register över kvinnliga ensamresenärer till olika länder? LOL....
Citera
2017-06-25, 22:54
  #6
Moderator
Gromguttens avatar
Resor > papperskorgen

/Mod
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2850181

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback