Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-22, 01:33
  #1
Medlem
OliverCromwells avatar
Globalisternas 6 Round Table grupper är följande:

1. FN

2. CFR

3. Bilderberg

4. Trilaterala kommissionen

5. Romklubben (den mäktigaste av grupperna)

6. Royal Institute of International Affairs (den äldsta av grupperna med anor tillbaka till Milner Group och Rhodes Trust)

Innan nyvalet i UK var Jeremy Corbyn på plats i Chatman House för att bli invigd av den globala eliten. Corbyn hyllade globalisternas institutioner och talade om behovet av en global ny ordning för att säkra freden och bekämpa klimathotet.

https://www.chathamhouse.org/event/o...icy-priorities

https://blogs.spectator.co.uk/2017/0...ch-full-text/#

Så nu hoppas jag att anhängarna kan glömma idén om att Corbyn skulle vara någon slags anti-etablissemangskandidat. Det är han inte. Så väl vänsterextremister och nazister som stöttade Corbyn blev återigen lurade av den globala eliten.

Nazisters besatthet av judar och vänsterdårarnas idiotiska klasskamp har lett dem att stödja ytterligare en globalist.

Kommer vänsterdårar och nazister att erkänna att de återigen blivit lurade?

Mod kan flyta tråden till konspirationsforumet om man anser att det forumet passar bättre.
Citera
2017-06-22, 08:47
  #2
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Så nu hoppas jag att anhängarna kan glömma idén om att Corbyn skulle vara någon slags anti-etablissemangskandidat. Det är han inte. Så väl vänsterextremister och nazister som stöttade Corbyn blev återigen lurade av den globala eliten.

Det är snarare så fort globalisterna vet att politikerna får en framträdande position kommer de bli uppraggade. Vi har sett det redan med t.ex. Reinfeldt som blev globalist. Corbyn har officiellt stött BDS rörelsen mot Israel. Vi får se hur det blir med den saken nu.
Citera
2017-06-22, 12:04
  #3
Moderator
bernad_laws avatar
Politik: utrikes --> NWO, Illuminati, frimurare och ordensväsende
/Moderator
Citera
2017-06-25, 04:06
  #4
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Det är snarare så fort globalisterna vet att politikerna får en framträdande position kommer de bli uppraggade. Vi har sett det redan med t.ex. Reinfeldt som blev globalist. Corbyn har officiellt stött BDS rörelsen mot Israel. Vi får se hur det blir med den saken nu.

BDS spelar ingen roll.

Eliterna kommer i slutändan att hugga judarna i ryggen och överge Israel. Se bara på hur extremt anti-Israel FN är.

Idéen om att ge Iran tillgång till kärnvapen kom från CFR trots protester från Israel.

Kissinger har själv sagt att Israel kommer inte att finnas om 20 år.

Så som jag påpekade så var nazisterna för Corbyn, just för att han är anti-sionist precis som dom själva. Men båda sidorna (sionisterna och anti-sionisterna) kontrolleras av samma elit.
Citera
2017-06-25, 11:57
  #5
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
BDS spelar ingen roll.

Eliterna kommer i slutändan att hugga judarna i ryggen och överge Israel. Se bara på hur extremt anti-Israel FN är.

Idéen om att ge Iran tillgång till kärnvapen kom från CFR trots protester från Israel.

Kissinger har själv sagt att Israel kommer inte att finnas om 20 år.

Så som jag påpekade så var nazisterna för Corbyn, just för att han är anti-sionist precis som dom själva. Men båda sidorna (sionisterna och anti-sionisterna) kontrolleras av samma elit.

Judar är aldrig anti-Israel, bara mycket få som jag kan räkna på en hand och vissa sekter är emot Israel.

Globaliserna = judarna, orginalet är att judarna ska ta över världen och regera över goyims som senare införlivades som kommunism som är en sekulär form av samma mål.

Syftet med Israel och Jerusalem är att det ska huvudstaden för världsregeringen och därför tillåter de inte heller invandringskaos. Israel behöver inte destabiliseras utan det ska vara stabilt och regera över alla andra i praktiken dysfunktionella länder.

BDS spelar stor roll eftersom det symboliskt förkastar Israel som världsregerarstaten. Detta tål inte judarna och därför motverkas BDS så starkt. Sanktioner har de inte så stora problem med utan det är rädslan att deras plan inte kan fortgå.

Kissingers utspel om Israel tror jag bara var en släng av pessimism från hans sida, ingenting att bry sig om.
Citera
2017-06-25, 17:47
  #6
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Judar är aldrig anti-Israel, bara mycket få som jag kan räkna på en hand och vissa sekter är emot Israel.

Globaliserna = judarna, orginalet är att judarna ska ta över världen och regera över goyims som senare införlivades som kommunism som är en sekulär form av samma mål.

Syftet med Israel och Jerusalem är att det ska huvudstaden för världsregeringen och därför tillåter de inte heller invandringskaos. Israel behöver inte destabiliseras utan det ska vara stabilt och regera över alla andra i praktiken dysfunktionella länder.

BDS spelar stor roll eftersom det symboliskt förkastar Israel som världsregerarstaten. Detta tål inte judarna och därför motverkas BDS så starkt. Sanktioner har de inte så stora problem med utan det är rädslan att deras plan inte kan fortgå.

Kissingers utspel om Israel tror jag bara var en släng av pessimism från hans sida, ingenting att bry sig om.

Det är om man tror att konspirationen är bunden till etnicitet och att judarna är dem som är på toppen.

Då måste man dock räkna bort SMOM, frimurarna, jesuiterna med flera betydligt mäktigare grupper än judarna (sionisterna). Och utan dessa grupper skulle sionisterna ha ens existerat och haft den ställning de har idag.

Världsregerings slutliga mål kommer att vara att krossa Israel i slutändan. Läs bara Albert Pikes brev till Mazzini. Där står det i klartext att sionisterna (judarna) kommer att krossas av globalisterna så fort man är klart med att ha använt dem.

Det är därför globalisterna stödjer en tvåstatslösning i Det Heliga Landet.

Anti-Sionisterna är globalisternas nyttiga idioter.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback