Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-21, 22:07
  #1
Medlem
Universells avatar
http://nwt.se/filipstad/hallefors/20...rsok-en-person

Citat:
Vi fick först in tips om två skadade personer, varav en allvarligt. En stund senare påträffades ytterligare en skadad person och den personen är nu gripen misstänkt för mordförsök, berättar polisens vakthavande befäl Dan Söder.

Citat:
Mannen som är allvarligt skadad har blivit huggen någonstans på överkroppen

https://unvis.it/expressen.se/nyhete...n-svart-skadad

Citat:
att det skulle finnas skadade vid Philskolan i Hällefors

Citat:
hittade man även en tredje skadad person, cirka 300 till 400 meter söder om där de två första personerna

Då var det dags igen.
Är det nåt med sommarvärmen månntro?
Vad vet vi om Hällefors?
Citera
2017-06-21, 22:37
  #2
Medlem
[QUOTE Vad vet vi om Hällefors?QUOTE]

Det finns eller fanns riktiga korkskallar där. För ganska länge sedan, kan vara 15-20 år sedan, så blev en ungdom skjuten i Storhöjden i Filipstad. Han fraktades till Hällefors och dumpades i ett gruvhål. En som råkade ströva förbi gruvhålet, och gjorde som man är frestad att göra när man träffar på ett gruvhål utan att ramla ner själv, man går till kanten och tittar ner. Där låg en död person på en klipphylla. Mordet klarades upp och jag tror att det finns en tråd om fallet, som jag inte hittat, här på Fb.

Hela historien var en j-a soppa med knark och dumhet i en salig blandning. Det är väl inte troligt att det är samma personer som är igång igen, det brukar komma nya blådårar.
Citera
2017-06-21, 22:55
  #3
Medlem
Nysvenskar som fajtats.
Citera
2017-06-26, 19:18
  #4
Medlem
MosterAugustas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ljusglimten
[QUOTE Vad vet vi om Hällefors?QUOTE]

Det finns eller fanns riktiga korkskallar där. För ganska länge sedan, kan vara 15-20 år sedan, så blev en ungdom skjuten i Storhöjden i Filipstad. Han fraktades till Hällefors och dumpades i ett gruvhål. En som råkade ströva förbi gruvhålet, och gjorde som man är frestad att göra när man träffar på ett gruvhål utan att ramla ner själv, man går till kanten och tittar ner. Där låg en död person på en klipphylla. Mordet klarades upp och jag tror att det finns en tråd om fallet, som jag inte hittat, här på Fb.

Hela historien var en j-a soppa med knark och dumhet i en salig blandning. Det är väl inte troligt att det är samma personer som är igång igen, det brukar komma nya blådårar.

(FB) Mordet i Hällefors (Jardeberg)?

Tobias Jardeberg och Stefan Gustafsson är väl fortfarande inlåsta men det finns säkert många som kan ta deras plats.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback