Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-22, 13:38
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drinkycrow
Om det är mycket likheter så är det ju antingen lathet eller sammanträffande. På vilket sätt var det nästan exakt likadant? För oss som inte sett någon av serierna.

Det räcker att se de sista tio minuterna, själva upplösningen. Förutsättningarna är desamma, ena parten i heteroförhållandet har precis kommit ut ur en kärlekslös relation och de får ihop det, homoparet har precis träffats i samband med seriens händelseutveckling.
__________________
Senast redigerad av Bananrepublikan 2017-06-22 kl. 13:42.
Citera
2017-06-22, 17:34
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Ville du bara spy ut din dos av det goda hatet eller har du nåt att tillföra ämnet i sak?

Du förstår, det du skrev har ingen bäring på mitt inlägg, du besvarade bara ditt fantasifoster.

Men för att du inte ska behöva gå lottlös kan jag tipsa dig om att läsa på om epigenetik, för att stoppa picken i analen på varandra är inget som naturen har hittat på.
Ah, du tänker så. Satir är inte hat, den är ett försök till att skratta åt diverse elände.

På tal om analt, vad säger din epigenitik (lol) om hjärnan? Fick vi inte den att tänka med, menar du? Nya forskningsrön, här?
Citera
2017-06-22, 18:02
  #15
Medlem
Det är som amerikaner kallar det: The Gay Agenda. Inget sammanträffande propaganda maskinen bara fortsätter att hjärntvätta oss att homosexualitet och andra avvikelser är normala .

Och den som inte håller med blir stämplad med den påhittade titeln "homofob". Precis som den som inte håller med om dagens invandring blir stämplad som rasist. Finns ingen som är rädd för homosxuella, och det är inget irrationellt avståndstagande.

Jag är människa och kan skilja mellan normal mänsklig sexuell funktion och en sexuell störning/perversion.
Citera
2017-06-22, 18:37
  #16
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
....Men för att du inte ska behöva gå lottlös kan jag tipsa dig om att läsa på om epigenetik, för att stoppa picken i analen på varandra är inget som naturen har hittat på.

Det borde ju betyda att homosexualitet inte förekommer naturligt bland djur som inte utsatts för den hemska judiska homopropagandan? Hur ligger det till med den saken egentligen??

Citat:
Ursprungligen postat av joakim-bausser
Det är som amerikaner kallar det: The Gay Agenda. Inget sammanträffande propaganda maskinen bara fortsätter att hjärntvätta oss att homosexualitet och andra avvikelser är normala .

Och den som inte håller med blir stämplad med den påhittade titeln "homofob". Precis som den som inte håller med om dagens invandring blir stämplad som rasist. Finns ingen som är rädd för homosxuella, och det är inget irrationellt avståndstagande.

Jag är människa och kan skilja mellan normal mänsklig sexuell funktion och en sexuell störning/perversion.

Men du skulle inte banga en trekant med två bisexuella tjejer va??
Citera
2017-06-22, 18:44
  #17
Moderator
bernad_laws avatar
Rubrik korrigerad. /Mod
Citera
2017-06-24, 19:09
  #18
Medlem
OnlyTimeWillTells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Ja, du verkar vara lite homofob. Du vet att homofobi kommer av att personen själv känner en viss dragning till det egna könet, men att personen av olika skäl har svårt att acceptera det?

Vad gäller ökade halter av östrogen i naturen så återstår det i så fall bara för dig att bevisa att det skulle påverka människors sexuella läggning. Och om det skulle vara så, varför det är något du vill gnälla och gny över. Vem vet, det kanske istället handlar om undertryckta fantasier hos dig som tar sig uttryck som paranoida vanföreställningar. I det läget brukar just Soros dyka upp som gubben i lådan. Av någon anledning.

Felet finns inte där ute. Det finns i ditt fall där inne.

nej homofober har något emot bögar och diverse, har absolut inget problem med det,har till och med blivit upp raggade av 3 bögar, vid olika tillfällen, utan att ens bry mig, kul att någon tycker en ser bra ut, men jag svingar inte åt det hållet

det är lite av en klassiker att försöka trampa ner den andre disskusions medtagaren personligen, om man egentligen inte har något logiskt att argumentera emot, old news little fart

mjo men en människa som tjänar pengar när länder går dåligt ekonomiskt, en sådan person får för sig att investera sina pengar i en rörlse var syft är att främja hbtq frågor och femenism, om han inte har en ekonomiskt tanke bakom det hela så är det ju skumt, då hans syfte som bussines mÄn är att tjäna pengar, även om folk råkar illa ut, som han själv sagt.

åter igen person angrepp, det är som att du ger mig rätt i allt jag säger, vill inte har rätt , utan vill ha en diskussion, men du verkar dålig på detta, då du inte har något vettigt att komma med..

så kan du motbevisa mig i att bögar är något helt naturligt, så vill jag gärna veta varför, nyfiken och vill gärna förstå anledningen till varför vissa svingar åt ena hållet och andra andra hållet ?
Citera
2017-06-26, 07:31
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Alla homofober är nog självföraktande bögar. Det är därför det ofta blir så hysteriskt tramsigt, som i uppslaget till den här tråden.
Jag vill minnas att det t o m är vetenskapligt belagt att homofober blir sexuellt upphetsade av bögporr i mycket högre grad än de som inte är det.


TS: Vad är det mer specifikt du menar att vi ska hjärntvättas till, genom dessa serier?
Citera
2017-06-26, 14:11
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det borde ju betyda att homosexualitet inte förekommer naturligt bland djur som inte utsatts för den hemska judiska homopropagandan? Hur ligger det till med den saken egentligen??

Finns väl inte ett enda exempel bland enkönade arter där två av samma kön har sex med varandra?
Citera
2017-06-26, 14:19
  #21
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Finns väl inte ett enda exempel bland enkönade arter där två av samma kön har sex med varandra?

Skämtar du eller?
Same-sex behavior is a nearly universal phenomenon in the animal kingdom, common across species, from worms to frogs to birds, concludes a new review of existing research.

https://phys.org/news/2009-06-same-s...r-animals.html
Citera
2017-06-26, 14:43
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Skämtar du eller?
Same-sex behavior is a nearly universal phenomenon in the animal kingdom, common across species, from worms to frogs to birds, concludes a new review of existing research.

https://phys.org/news/2009-06-same-s...r-animals.html

Men det var därför jag specificerade frågan till att handla om sex, samkönad interaktion är inte samma sak som att stoppa snabeln i baken.
Citera
2017-06-26, 15:21
  #23
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Men det var därför jag specificerade frågan till att handla om sex, samkönad interaktion är inte samma sak som att stoppa snabeln i baken.

Fast det stod ju beskrivet just "mounting" som ett av beteendena i länken..

Men här har du mer annars:
Djuren har sex för nöjes skull, utanför parningstiderna, ibland med flera partner samtidigt och alltså inte sällan med individer av samma kön.
http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/h...a-i-djurriket/

Homosexualitet hos djur hänvisar till dokumenterade bevis för homosexuella, bisexuella och könsöverskridande beteenden hos icke-mänskliga djur. Sådana beteenden inkluderar sexuella handlingar, parningsritualer, ömhetsbevis, parbildning och föräldraskap.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Homosexualitet_hos_djur
Citera
2017-06-26, 15:37
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Fast det stod ju beskrivet just "mounting" som ett av beteendena i länken..

Men här har du mer annars:
Djuren har sex för nöjes skull, utanför parningstiderna, ibland med flera partner samtidigt och alltså inte sällan med individer av samma kön.
http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/h...a-i-djurriket/

Homosexualitet hos djur hänvisar till dokumenterade bevis för homosexuella, bisexuella och könsöverskridande beteenden hos icke-mänskliga djur. Sådana beteenden inkluderar sexuella handlingar, parningsritualer, ömhetsbevis, parbildning och föräldraskap.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Homosexualitet_hos_djur

Jo, men skenbetäckning är ofta ett sätt att visa dominans och är icke-penetrerande. I övrigt så är gnuggande av könsdelar och andra former av smek ett sätt att stärka den sociala sammanhållningen och inte av sexuell natur.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback