Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-06-21, 19:44
  #1
Medlem
Träffat en tjej i ett år. Vi bröt för 4 månader sen pga. familjestrul och att hon inte ville ha ett förhållande just då. Nu har hon hört av sig och frågar om vi inte kan ses mer lättsamt. Vi ses som vanligt och myser och har sex och gör saker, men utan att kalla det förhållande och utan att känna någon skyldighet att man måste ses varje helg. Hon vill heller inte att vi ser andra utan att vi är exklusiva fortfarande. Hon säger att vi kanske kan bli ihop igen senare, kanske inte, men att hon inte kan garantera något och säger att om jag inte är helt säker på det ska jag inte göra det.


Jag funderar på att gå med på det men vill höra vad ni på flashback tycker. har ni gjort något liknande? hur slutade det?
Citera
2017-06-21, 19:46
  #2
Medlem
Watumeennes avatar
Det kommer inte att funka. Anledningen till att hon inte vill vara exklusiv är för att hon vill vara fri att rida kuk-karusellen. Om du vill vara cuckold så gå med på det, annars inte. Det kommer inte att hålla.

Jag hade inte ens slösat min tid.
Citera
2017-06-21, 19:49
  #3
Medlem
Hade inte heller slösat min tid på sånt. Be henne dra åt helvete och gå vidare.
Citera
2017-06-21, 19:53
  #4
Avstängd
Driver du eller?

Hon ställer krav som enbart en flickvän kan göra.


Ni ska inte vara ihop, men exklusiva, ni kanske blir tillsammans senare, men kan inte lova något.

Det hon säger är "jag vill inte vara ihop med dig, men sitt som en idiot och vänta på den minimala chansen medans jag letar efter någon bättre. Tills dess kör vi med mina spelregler, det betyder att du inte får träffa någon innan jag gör det.".

Lägg inte ditt liv på halt för denne brudens skull. Fortsätt att träffa andra. Gå in helhjärtat för att träffa andra!! Med enda regeln att om hon ställer frågan "Träffar du någon annan" så säger du "i dont kiss and tell".

Hon letar efter andra, gör det du med. Ligg och ha kul så länge det varar, men lägg ditt hjärta på någon som är värd det istället för någon velig slampa som bara väntar på att få ditcha dig och ge sig till någon annan.
Citera
2017-06-21, 19:53
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av helofin
Hade inte heller slösat min tid på sånt. Be henne dra åt helvete och gå vidare.

Bättre, sätt på henne medans du går vidare. Har hon någon syster så sätt henne också.
Citera
2017-06-21, 19:56
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JimJams
Bättre, sätt på henne medans du går vidare. Har hon någon syster så sätt henne också.

Glöm inte morsan. Hon kan ju vara fin.
Citera
2017-06-21, 19:58
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av helofin
Glöm inte morsan. Hon kan ju vara fin.

True, och kära Mor lär ju ha Mormors gener. Baka kroppskakor och bjud mormor på kaffe med dopp.
Citera
2017-06-21, 19:59
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JimJams
True, och kära Mor lär ju ha Mormors gener. Baka kroppskakor och bjud mormor på kaffe med dopp.

Eller Pitepalt.
Citera
2017-06-21, 20:12
  #9
Medlem
Sigstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JimJams
True, och kära Mor lär ju ha Mormors gener. Baka kroppskakor och bjud mormor på kaffe med dopp.

Underbart!!

TS, hon dumpade dig för 4 månader sen, korrekt?

Nä fy fan. Får känslan att hon bara utnyttjar dig. Det här med att vara ihop men inte och kanske eller inte i framtiden är ju helt galet. Antingen älskar man någon eller så gör man det inte.

Precis som de flesta andra svenska män så låter ni kvinnan vira er runt sitt finger.
Patetiskt!
Citera
2017-06-21, 21:57
  #10
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnyOnes
Hon vill heller inte att vi ser andra utan att vi är exklusiva fortfarande.
Citat:
Ursprungligen postat av Watumeenne
Det kommer inte att funka. Anledningen till att hon inte vill vara exklusiv är för att hon vill vara fri att rida kuk-karusellen. Om du vill vara cuckold så gå med på det, annars inte. Det kommer inte att hålla.

Jag hade inte ens slösat min tid.
Läs om, läs rätt.
Citera
2017-06-22, 00:28
  #11
Medlem
Så, ni dejtar alltså.
Citera
2017-06-22, 00:33
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnyOnes
Träffat en tjej i ett år. Vi bröt för 4 månader sen pga. familjestrul och att hon inte ville ha ett förhållande just då. Nu har hon hört av sig och frågar om vi inte kan ses mer lättsamt. Vi ses som vanligt och myser och har sex och gör saker, men utan att kalla det förhållande och utan att känna någon skyldighet att man måste ses varje helg. Hon vill heller inte att vi ser andra utan att vi är exklusiva fortfarande. Hon säger att vi kanske kan bli ihop igen senare, kanske inte, men att hon inte kan garantera något och säger att om jag inte är helt säker på det ska jag inte göra det.


Jag funderar på att gå med på det men vill höra vad ni på flashback tycker. har ni gjort något liknande? hur slutade det?

Usch vilken jobbig situation du är i. Många gånger har jag önskat att ett ex kommer tillbaka till mig på samma sätt, men... men alltså, det är nog förmodligen så redan många skrivit. Hon vill bara ha nånting medan hon letar efter någon annan. Mitt råd är också att skita i henne, komma över henne igen, och sen satsa på någon ny. ):
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback