Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-06-21, 23:21
  #13
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idkidkidk
nu tittar jag på filmen, om nån vill något översättning tveka inte att kontakta mig, eller skrev här
Säger de något du reagerade speciellt på?
Citera
2017-06-21, 23:22
  #14
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idkidkidk
nu tittar jag på filmen, om nån vill något översättning tveka inte att kontakta mig, eller skrev här

En snabb sammanfattning om vad som berör den sista delen av filmen. Där scenerna från Europa är med.
Citera
2017-06-22, 04:40
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Säger de något du reagerade speciellt på?

Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
En snabb sammanfattning om vad som berör den sista delen av filmen. Där scenerna från Europa är med.

Mest av videon är skitsnack, massor av koranen och Hadith som uppmuntrar muslimer till martyrium. Det låter som att de har brist på jihadister. Även en man säger att han har anslutet sig efter att ISIS blev svagare.

I slutet av videon de börjar att prata hur kvinnor är modigare än män, och att muslimska män som flytt (visar de båtarna för flyktingar) drar tillbaka striderna och de söker nöje i detta live (här visar Sveriges bilder med hänvisning till att Sverige tillfredsställer muslimska män (som jag håller med)).

Jag tror efter SÄPO påstående att tusental radikala islamister i Sverige (det är bakom bilder tror jag), de vill uppmuntra de radikala att ansluta sig till ISIS och gå tillbaka till Syrien för att kämpa med ISIS.

Men några muslimer speciellt de som bor i Sverige kan förstå att de måste stanna i Sverige och begå terrordåd "martyrium", då det kan vara mycket skrämmande, skrämmande.
Citera
2017-07-02, 22:18
  #16
Medlem
Dragonflashs avatar
Det verkar som om IS verkligen har höga tankar för sin kriminalitet. Det kanske är dags att öronmärkta sympatisörer och Jihadister. "kanske" det får vara slut med daltandet med seriösa Jihadister.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback