Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-21, 13:11
  #1
Medlem
A-party-with-martys avatar
Syftar nu (för ovanlighetens skull) på irl möte med kvinna. Jag har medvetet ej hennes nr.

Blev lite osäker på om hon uppfattar förtydligande av två siffror ( upprepning) som extra siffor vilket således blir inkorrekt. Sånt märker man väl o kan klura ut? mob nr e ju = 10 siffror etc!

Iaf vilket tidsintervall är vettigt innan det typ e kört (hon vill kanske ej verka för på) heller?
Citera
2017-06-21, 13:49
  #2
Medlem
Om hon vet vad du heter och du inte har hemligt nummer så är det nog rätt kört efter ett par dagar. (För hade hon haft intresse kunde hon ju alltid klura ut vad ditt nr egentligen var)

Men det beror ju lite på hur ni träffades och varför hon fick ditt nr.
Citera
2017-06-21, 14:44
  #3
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av domastsen
Om hon vet vad du heter och du inte har hemligt nummer så är det nog rätt kört efter ett par dagar. (För hade hon haft intresse kunde hon ju alltid klura ut vad ditt nr egentligen var)

Men det beror ju lite på hur ni träffades och varför hon fick ditt nr.
Hon vet nog inte mitt efternamn osv. Alltså det var ej frågan om en typisk romantisk dejt, krogragg el dylikt. Mer än kvällskurs o sedan, "aha så du diggar att lira bowling o bor i närheten också? men kan vi inte lira nått, här e mitt nummer,= "Ja men det låter kul,tack" etc etc etc.
Citera
2017-06-21, 15:19
  #4
Medlem
Ah då är det jäkla svårt att veta. Hon kan ju lika gärna ha tagit numret för att det skulle bli sjukt pinsamt att säga att hon inte var intresserad alls.
Eller så är hon bara inte sugen på att bowla än.
Citera
2017-06-21, 20:24
  #5
Medlem
Shamdons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-party-with-marty
Hon vet nog inte mitt efternamn osv.
Det vet hon nog. Om inte via kursen så via nummerupplysning och allmän google-handkraft.

Hon hör av sig i mellanrummet mellan 14 - 21 dagar efter att du gett henne ditt nummer eller så hör hon inte av sig alls utan var bara snäll mot dig just då. Är du någon som folk tycker att de måste vara snäll mot för att du inte ska gå sönder?

Någonstans efter dessa dagar ligger nog den magiska gränsen för någon du lämnat numret till på ett så otydligt vis. Du har av oklara skäl tydligen valt att framställa dig själv som en möjlig bowlingpartner och inte en möjlig sexpartner – så du har nog tyvärr hamnat långt ner i högen av personer som bör kontaktas.

Lämna inte ditt nummer utan att ta hennes. Dels slipper du den här ovissheten med väntan – för att du kan själv ta kontakt och dels så slipper du ovissheten – eftersom hon fattar beslutet om du är värd eller inte direkt. Dessutom så sätter du henne i en awkward situation som det egentligen är du som man som ska hantera när du lägger över kontakttagandet på henne nästa gång det ska tas kontakt.
Citera
2017-06-21, 21:42
  #6
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shamdon
Det vet hon nog. Om inte via kursen så via nummerupplysning och allmän google-handkraft.

Hon hör av sig i mellanrummet mellan 14 - 21 dagar efter att du gett henne ditt nummer eller så hör hon inte av sig alls utan var bara snäll mot dig just då. Är du någon som folk tycker att de måste vara snäll mot för att du inte ska gå sönder?

Någonstans efter dessa dagar ligger nog den magiska gränsen för någon du lämnat numret till på ett så otydligt vis. Du har av oklara skäl tydligen valt att framställa dig själv som en möjlig bowlingpartner och inte en möjlig sexpartner – så du har nog tyvärr hamnat långt ner i högen av personer som bör kontaktas.

Lämna inte ditt nummer utan att ta hennes. Dels slipper du den här ovissheten med väntan – för att du kan själv ta kontakt och dels så slipper du ovissheten – eftersom hon fattar beslutet om du är värd eller inte direkt. Dessutom så sätter du henne i en awkward situation som det egentligen är du som man som ska hantera när du lägger över kontakttagandet på henne nästa gång det ska tas kontakt.
nä tror inte att jag gav ett sånt intryck den korta tid vi pratade faktiskt (att jag var skör etc). Att jag inte var mer framfusig(vill du dejta osv?) är jag glad för med tanke på hennes svar nu.
Citera
2017-06-21, 21:54
  #7
Medlem
A-party-with-martys avatar
Tyckte hon verkade ganska intresserad men hon höll kanske bara masken. Nu har hon hört av sig men vill istället dra med andra kursare på vår "bowling dejt". Detta måste väl ändå ses som nån sorts snäll diss? alternativt att hon verkligen enbart är intresserad av att bowla med "nya vänner". Är ju inte ens en sport som är optimal för mer än två egentligen så blir svårt se nånting annat än ett nytt "kompis gäng typ på hennes agenda" el dyl. Korrekt uppfattat?

Vill hon kanske att jag ska dra mig ur självmant?
Shit va svårt det är med kvinnor både online o offline(också kanske?) numera (tycker inte ens dom är över min nivå så att säga), har inte ens hunnit bli så jävla gammal än, känns som det är lika bra att ge upp snart alltså 😬

Hon kan ju visseligen vara "upptagen redan"😒
Citera
2017-06-21, 22:31
  #8
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-party-with-marty
Tyckte hon verkade ganska intresserad men hon höll kanske bara masken. Nu har hon hört av sig men vill istället dra med andra kursare på vår "bowling dejt". Detta måste väl ändå ses som nån sorts snäll diss? alternativt att hon verkligen enbart är intresserad av att bowla med "nya vänner". Är ju inte ens en sport som är optimal för mer än två egentligen så blir svårt se nånting annat än ett nytt "kompis gäng typ på hennes agenda" el dyl. Korrekt uppfattat?

Vill hon kanske att jag ska dra mig ur självmant?
Shit va svårt det är med kvinnor både online o offline(också kanske?) numera (tycker inte ens dom är över min nivå så att säga), har inte ens hunnit bli så jävla gammal än, känns som det är lika bra att ge upp snart alltså 😬

Hon kan ju visseligen vara "upptagen redan"😒

Antingen är det en förtäckt diss eller så vill hon lära känna dig, men tycker det är för tidigt (för intensivt) med en dejt. Realisten i mig säger det första alternativet. Är hon däremot ung kan det vara det andra alternativet. Unga tjejer har noll koll på vad de vill förutom att måla sina ögonbryn.
Citera
2017-06-21, 22:50
  #9
Medlem
A-party-with-martys avatar
svårt att veta var man ar henne. Blir ganska förvirrad a hennes medelanden alltså nu.Måste man skrika "DU O JAG= DEJT" för att kvinnor skall haja? Tycker jag var rätt tydlig, ändå velar hon typ med agendan för mötet.
Citera
2017-06-21, 22:55
  #10
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Antingen är det en förtäckt diss eller så vill hon lära känna dig, men tycker det är för tidigt (för intensivt) med en dejt. Realisten i mig säger det första alternativet. Är hon däremot ung kan det vara det andra alternativet. Unga tjejer har noll koll på vad de vill förutom att måla sina ögonbryn.
Ja hon kan nog vara yngre än vad jag först trodde visserligen.
hon liksom, "nä jag menar inte så att jag antydde nått" men så 3 min senare så börjar hon skriva igen om att "ett kompis gäng passar bra" typ. Blir det inte off om jag går på "kompis runda" om det trotts allt framgår att jag var ute efter en dejt?
Citera
2017-06-21, 23:06
  #11
Medlem
A-party-with-martys avatar
hon verkar inte ha dejt på agendan dessvärre
Verkar det ok att fråga om hon har nån trevlig vännina etc?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback