Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-20, 21:52
  #1
Medlem
Hokkestadts avatar
Jag har en Finlux-TV, modell 22FLHY274BVD.
Kan inte hitta någon manual, förutom en som ville ha tretton dollar för en liknande.
Hittar ingen svensk webplats heller.
Den danska webplatsen vill inte hjälpa till och påstår sig inte känna till någon svensk sådan.

Specifikt letar jag efter hur man byter källa.
Det finns ingen knapp märkt Källa eller Source och ingen knapp jag hittat där man kan byta källa.

Två frågeställningar: pro primo) var kan man hitta information om Finlux och pro secundo) hur man kan byta källa på den här TVn och andra utan klart utmärkt knapp för val av källa.
Citera
2017-06-20, 21:56
  #2
Medlem
Vassego

https://manuall.se/finlux-39flhy168d-led-tv/

Aj fan, såg nu att det var till 39 tummaren. Kanske kan hjälpa dig ändå.
Citera
2017-06-20, 22:02
  #3
Medlem
Le Cheval Blancs avatar
Www.sokbruksanvisning.se

Funktionen borde vara samma om du hittar en liknande modell.
Citera
2017-06-21, 00:48
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hokkestadt
Jag har en Finlux-TV, modell 22FLHY274BVD.
Kan inte hitta någon manual, förutom en som ville ha tretton dollar för en liknande.
Hittar ingen svensk webplats heller.
Den danska webplatsen vill inte hjälpa till och påstår sig inte känna till någon svensk sådan.

Specifikt letar jag efter hur man byter källa.
Det finns ingen knapp märkt Källa eller Source och ingen knapp jag hittat där man kan byta källa.

Två frågeställningar: pro primo) var kan man hitta information om Finlux och pro secundo) hur man kan byta källa på den här TVn och andra utan klart utmärkt knapp för val av källa.
Manualen finna på nätet ifall du googlar lite
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback