Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-06-20, 23:13
  #37
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Hon är antingen socialt konstig eller friendzona hon dig mentalt omedvetet innan denna händelse.

Vad hände senare? Bjöd du ut henne igen eller du/hon ghostade senare?

Nej, vi pratade lite på sms. Nu pratar vi inte längre.
Skulle ha träffat henne igen nu på midsommar, via vänner men det blev andra planer.

Vi hade kännt varandra ganska länge iof, men aldrig pratat så mycket och jag hade aldrig tagit något initiativ tidigare av någon dum anledning.

Kan ju säga att hon är storasyster till en klasskompis till mig från grundskolan (som jag inte umgås med), så det kanske kan bidra.
Citera
2017-06-20, 23:20
  #38
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Bor du i en bostadsrätt i en bättre kommun?

Tidigare hade jag en etta i Danderyd, men sålde den och köpte en mer rymlig lägenhet i ett fulare område.

Det handlade om livskvalitet och om att jag inte ville skuldsätta mig för mycket.
__________________
Senast redigerad av Xer0 2017-06-20 kl. 23:28.
Citera
2017-06-21, 01:48
  #39
Medlem
PixlJunkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Jag vill som sagt inte ha någon snygg kvinna, jag vill ha någon på min egen nivå.
Förklara varför jag inte kan få det då i stället.
Du får inga tjejer för att du är tråkig/socialt inkompetent. Jobba med din personlighet. Finns väl rötägg och fula killar som får tjejer, för att de är goa personer. Du är väl varken ful eller trashig?
Citera
2017-06-21, 15:04
  #40
Medlem
Babianens avatar
1) Här är ett exempel på det jag menar, 'Britain's richest banker' ex of Elle McPherson who earned up to £75m a year is among four former Barclays bosses charged with fraud relating to 2008 financial crash

Citat:
Britain's former highest paid banker who dated Elle Macpherson and earned up to £75million a year is among four former Barclays bosses facing fraud charges today.
Scot Roger Jenkins, 61, who lives in a £25million Malibu mansion, will be prosecuted by the Serious Fraud Office along with former chief executive John Varley in the first case in Britain relating to the 2008 financial crash.

Citat:
He began dating Elle Macpherson in 2012 but the relationship 'fizzled out' because she spent too much time in Britain.

bilder,

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/...7972984747.jpg

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/...7973135000.jpg

2) Den här mannen tjänade flera 100 miljoner per år och dejtade Elle Macpherson (hon är so-so som ni kan se på bilderna) så vad tror ni att 50k i månaden köper?

3) För er som inte tjänar 50k vad tror ni att gemensamma intressen och ett vanligt jobb köper?
Citera
2017-06-21, 15:15
  #41
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Här är ett exempel på det jag menar, 'Britain's richest banker' ex of Elle McPherson who earned up to £75m a year is among four former Barclays bosses charged with fraud relating to 2008 financial crash

2) Den här mannen tjänade flera 100 miljoner per år och dejtade Elle Macpherson (hon är so-so som ni kan se på bilderna) så vad tror ni att 50k i månaden köper?

1+2) Han behöver inte köpa Elle Macpherson, hon har pengar så det räcker och blir över, du har ju ingenting jämfört med henne.
Citera
2017-06-21, 15:18
  #42
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
1+2) Han behöver inte köpa Elle Macpherson, hon har pengar så det räcker och blir över, du har ju ingenting jämfört med henne.

Dejtade hon,

Citat:
Ursprungligen postat av Duality
En ung, vältränad tjej vill i Sverige inte bli tillsammans med någon 45-årig, flintskallig VD bara för att han slänger upp en bunt sedlar på bordet. Hon kanske tar några bilder på Insta när hon får sitta i hans sportbil, men relation blir det snarare med någon annan vältränad ung kille med ett vanligt jobb och gemensamma intressen.

a) en flintskallig VD på 50+?

b) en vältränad ung kille med ett vanligt jobb och gemensamma intressen?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback