Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-06-20, 18:33
  #1
Medlem
TarzansFarsas avatar
Var kan man lättast hitta någorlunda fräscha tjejer som röker cannabis? Är trött på att röka själv och vill hitta en tjej att ha som röksällskap. Någon som vet?
Citera
2017-06-20, 18:39
  #2
Medlem
Som-Gjutens avatar
Tinder?
Citera
2017-06-20, 18:41
  #3
Medlem
Sigstens avatar
I Spanien har du ju dessa cannabis clubbar där man umgås. Låter som en utmärkt ställe för din fråga.

I Sverige blir det väldigt svårt. Stoner brudar är extremt sällsynta enligt min uppfattning. Bara att träffa nya personer som brukar cannabis är svårt här. Det är fortfarande så otroligt tabu i Sverige med cannabis. Alla andra länder har börjat fatta att kriget mot droger är ett misslyckande. Allt medans vår statsminister, som har noll koll, babblar om hårdare straff.
__________________
Senast redigerad av Sigsten 2017-06-20 kl. 18:46.
Citera
2017-06-20, 18:46
  #4
Medlem
Horbock.i.Fjugestas avatar
Uppsala reggae-festival äger tydligen rum igen i augusti. Förmodligen är det numer fler narkotikapoliser än stoners, men en och annan brud kanske du kan hitta
Citera
2017-06-20, 18:51
  #5
Medlem
Sigstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horbock.i.Fjugesta
Uppsala reggae-festival äger tydligen rum igen i augusti. Förmodligen är det numer fler narkotikapoliser än stoners, men en och annan brud kanske du kan hitta

Sverige i ett nötskal. Poliser som är ivriga på att bättra på statistiken kommer svärma över stället. De jagar pinnar som en fentanylberoende junkie!

Men det är nog ditt bästa val. Akta så att hon inte är en snut bara. De har ju fyllt på med massvis av små söta godingar som "vill göra rätt"!
Citera
2017-06-20, 18:51
  #6
Avstängd
låter som att det är dags att sluta röka.
Citera
2017-06-20, 18:53
  #7
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkugganAvMig
låter som att det är dags att sluta röka.


Verkligen.

Tänkte också i dessa banor när jag var 17. Att ha en brud för att röka med låter riktigt WT.
Citera
2017-06-20, 19:01
  #8
Medlem
TarzansFarsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Verkligen.

Tänkte också i dessa banor när jag var 17. Att ha en brud för att röka med låter riktigt WT.

Varför skulle det vara WT? Så då sitter du hellre ensam och dricker alkohol/röker än att umgås med vänner eller brudar?

Bra för dig men vissa av oss har inte socialfobi och gillar att röka i sociala sammanhang. Jag brukade röka med vänner innan jag flyttade så varför inte dela en gås med en riktigt bomb till tjej som man kan få till det med?
__________________
Senast redigerad av TarzansFarsa 2017-06-20 kl. 19:11.
Citera
2017-06-20, 19:48
  #9
Medlem
I pundarkvartar, de flesta är dock redan förbrukade av främmande raselement så var på din vakt.

Alternativt går du ner till din stads centrala park på seneftermiddagen/början av kvällen och sätter dig ner hos några alkohoes. Sedan när du charmat dem lite styr du in ämnet på CB och sliter fram jollen. Om du är över 22ish är det relativt troligt att du får en creepstämpel.
__________________
Senast redigerad av Periodic 2017-06-20 kl. 19:50.
Citera
2017-06-20, 19:53
  #10
Medlem
Sqrbankens avatar
I bajen-klacken.
Citera
2017-06-20, 19:55
  #11
Medlem
Denoms avatar
Börja med att lyckas fixa ett förhållande så är resten bra mycket enklare.
Citera
2017-06-20, 20:14
  #12
Medlem
Jessigirlies avatar
Man kan nog hitta en i mitt stall åtminstone!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback