Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-20, 17:01
  #1
Medlem
Stötte på en kaxig snorvalp i fjortonårsåldern som uppenbarligen var svensk och pratade med fejkad brytning, denne skrek glåpord och gjorde gester medans hans babbevänner hejade på och flinade, som om det var något sorts värdighetsprov.
Detta skedde på ett tåg och senare på en buss, vet inte om de tog samma buss som mig avsiktligt. Är uppenbart att den patetiske wiggern siktade in sig på svenskar, för han spände sig mot andra svenskar på tåget och det fanns gott om babbar han lätt vara på tåget och bussen.
Att han var svensk hörde jag eftersom hans riktiga dialekt slank igenom ibland.
Enda anledningen att jag total-ignorerade honom var att jag visste att han som mindreårig skulle ha lagen på sin sida, står inte över att misshandla en kaxig wigger-fjortis annars.
Så är detta ett vanligt fenomen och något vi kommer få se mer av?
Citera
2017-06-20, 20:29
  #2
Medlem
Absolut, ytterligare ett tecken på att etniska svenskar står lägst ner på näringskedjan, och lägst ner på den sociala hierarkin. Att en individ måste anamma blatteattityd för att bli socialt accepterad av en flock och attackera andra - ja då har det gått väldigt långt.
Citera
2017-06-21, 19:49
  #3
Medlem
oyegies avatar
Nja blattars beteende beror inte på vita svenskar utan på de själva,de ligger på en lägre nivå än svenskarna, blattar accepterar inte att vi är bättre än dem och beter sig därefter.
En svensk med babbeattityd har förmodligen varit enda eller en av få vita svenskar i ett invandrartätt bostadsområde,denna svensk har lite brottslighet i blodet och blir gärna polare med invandrarna eftersom de ligger på samma IQ-nivå.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback