Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-20, 13:32
  #1
Medlem
Hej! Som frågar lyder är jag lite nyfiken. Hur har era partners varit gentemot er efter ett snedsteg med någon annan som de verkligen ångrar? Oavsett om de är sex, en kyss eller vad som. Hur förändrades deras beteende innan korten las på bordet? Mer gulliga, lustiga historier, vadsom!

Min partner var på en fest i Fredags. Vi har sagt att så fort det händer minsta lilla så säger man det direkt. Vi är inne på Hemköp och jag märker att de är något.
Efter en kvarts bilresa hem säger hon att hon kramade en killkompis varpå han pussade henne på kinden. Historien lät konstig eftersom hon säger "hade munnen öppen så han trodde jag skulle pussa han kanske". Hon mådde väldigt dåligt för en puss på kinden, hon grät. Därför misstänker jag att det ej speglar hela sanningen. Hur ska han veta om hon har munnen öppen när de kramas och munnen är på sidan om huvudet? Han har inte ögon på sidan av huvudet förklarade jag. Hon sa också att munnen var öppen för att hon pratade. Hur skulle han kunna misstolka att hennes öppna mun, som dels var på sidan så han ej såg vare sig den var öppen eller ej, och sedan att hon samtidigt pratade, han vet att hon har pojkvän så varför skulle han misstolka det som en puss? Pratar någon med mig när jag blir kramad så misstolkar jag ej det som att jag vill pussas. Har de munnen öppen när jag får en kram tolkar jag det ej som det heller, för hur ska jag veta om de har de? En annan förklaring jag fått är "han stod och hånglade med en annan precis innan och han var asfull de var väll därför han pussade mig på kinden". Försökt förklara att historien låter konstig men hon svarar genom att ena stunden bli sur, andra stunden säga "litar du inte på mig", ibland vet hon inte exakt hur de gick till, men hon kommer samtidigt ihåg allt säger hon.
Grejen är den att nu har hon blivit extra gullig. Hon skriver saker som att "hade inte kunnat tänka mig ett liv utan dig" och blabla. Så de känns som att han pussade hennes kind enbart och att hon inte gjorde något tillbaka låter som en halvsanning. Kan tilläggas att hon var svinfull, jag var inte där och hon bröt också en bestämmelse den kvällen som vi har genom att inte höra av sig som vi sagt.
Vad är era tankar? Hur har era partners varit? Vad tror ni om min situation?
__________________
Senast redigerad av zlake123 2017-06-20 kl. 14:10.
Citera
2017-06-20, 13:50
  #2
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Exakt så som hon reagera gör tjejer. Dom blir extra gulliga och snälla. Hon försöker väga upp snedsteget.
Citera
2017-06-20, 13:52
  #3
Medlem
elmhedens avatar
Ålder?
Citera
2017-06-20, 13:58
  #4
Medlem
18 är hon jag 21. Hur ska jag förklara för henne en sista gång idag att jag vill veta allt? Så hon berättar allt. Det vill säga så hon inte säger "har sagt allt".
__________________
Senast redigerad av zlake123 2017-06-20 kl. 14:02.
Citera
2017-06-20, 14:53
  #5
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlake123
18 är hon jag 21. Hur ska jag förklara för henne en sista gång idag att jag vill veta allt? Så hon berättar allt. Det vill säga så hon inte säger "har sagt allt".

Hon har sugit av honom och svalt satsen. Kanske mer också. Det är vad jag tror. Vad du ska säga ? Skaffa lögndetektor eller kör med eltortyr. ELLER gör slut och försök hitta en tjej du kan lita på.
Citera
2017-06-20, 15:00
  #6
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Hon har sugit av honom och svalt satsen. Kanske mer också. Det är vad jag tror.

Nja, det behöver inte vara riktigt så illa men hon har ju 100% säkert hånglat med killen efter vad TS berättar att hon sagt. Pussar som hamnar fel, munnar som råkar vara öppna - yeah right. Hon har minst fyllehånglat och vet att andra sett det och försöker förekomma genom att berätta en mildare version ifall hennes kille skulle få höra det från annat håll.

Ditch that bitch.
Citera
2017-06-20, 15:01
  #7
Avstängd
Äh hon verkar ju iaf vara en ärlig människa som har empati. Fråga bara om det verkligen var på kinden eller om någonting hände, sen så kan du utgå därifrån. lycka till
Citera
2017-06-20, 15:15
  #8
Medlem
Frågan är om du tror att hon älskar dig och vill vara med dig och bara dig? Om svaret är "ja" på båda så har du ingen anledning att gräva djupare om du inte vill plåga dig själv och vill att allt ska gå åt helvete.

Sedan får hon sluta supa så mycket att hon gör saker som hon ångrar sedan. Uppenbarligen kan hon inte lita på sig själv i de situationerna och hur ska du då kunna lita på henne?
Citera
2017-06-20, 15:32
  #9
Medlem
Hon skriver Att hon aldrig kan se en tillvaro utan mig etc. Har sagt det till henne det där med att bli så full. Blir det ingen ändring på det så får vi helt enkelt gå åt varsitt håll och önska varandra lycka till. Det roliga är att jag vet mer än hon tror.
Jag ger henne en sista chans att berätta.
Citera
2017-06-20, 15:56
  #10
Medlem
elmhedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlake123
18 är hon jag 21. Hur ska jag förklara för henne en sista gång idag att jag vill veta allt? Så hon berättar allt. Det vill säga så hon inte säger "har sagt allt".

Jag gör en copy-paste på ett inlägg jag skrev i en annan tråd:

Citat:
18-19 år, vem vet hur denna tjej tänker. Eller rättare sagt, det gör hon inte. Hjärnan är fortfarande kvar i den psykos så gott som alla kvinnor kommer in i vid puberteten. Logiken återkommer om en sådär 5-6 år i bästa fall. Fram tills dess kan du lika gärna kasta tärning, spå i tekoppar eller hoppas att din tjej är ett av de få få undantagen till denna regel.
Citera
2017-06-20, 16:22
  #11
Medlem
Jag har varit med om att bli kysst osv och behöva säga det till killen. Det var iofs innan vi blivit ihop och typ på liknande sätt som du beskriver att det var för din tjej. En kille på fest tog sig friheter som jag inte var beredd på men borde ha sett tecknena på. Jag vet inte hur, men killen jag dejtade kände på sig att nåt hänt och så berättade jag. Vet verkligen inte hur jag agerade annorlunda dock. Säkert mer tystnad och utstrålade ångest. Jag försökte inte vara extra söt/gullig men det som hände fick mig självklart att inse att jag kunde förlora killen och det gav massa ångest, som så klart syntes. Man vet inte vad man har förrän man är nära att förlora det!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback