Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-06-19, 22:23
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EbolaTillAlla
Ja det är tyvärr uppenbar rasism att ha inte vilja att ens dotter skall få knulla med en "neger" helt oberoende av denne "negers" individuella egenskaper.

Det är ju själva definitionen på rasism.

Jag förstår inte ditt problem. Du är rasist och anser att rasism är rätt men du vill inte bli kallad rasist fast det är relevant i sammanhanget.

Sedan finns det naturligtvis sammanhang där det inte är relevant att kalla dig rasist.

Om du målat en tavla så kan man inte säga att tavlan är ful för att det är en rasist som målat den.

Det vore ett utryck för rasistofobi.

Heeeh!

Rolig människa.

Man kan inte vara rasist för att man inte vill att ens dotter ska knulla en neger. Du försöker då istället använda påtryckningar och motvilligt påtvinga mig något oönskat. Ex. är preferenser eller självbevarelse inte rasism.

Att då bli kallad för raist är att bli manipulerad och detta är en lömsk handling...skurkaktigt.
Citera
2017-06-20, 07:14
  #14
Medlem
Elwys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FakYuToo
Dock är det så att det är just vita kvinnor negrer jagar mest utanför sina egna damer. För en neger är en vit kvinna en statussymbol och för kvinnan är det tanken på stor kuk och djungelsex som lockar. Kvinnan må också vara förälskad, men negern bryr sig inte om sånt. Oftast knullar han och befruktar så många han kan...att vara trogen är nog omöjligt för en neger för de är samtidigt eftertraktade av damer, svarta eller vita.

Därför har jag ändock rätt...om inte negresser, så är andra damer +95 % vita kvinnor för negern.
Låt mig sammanfatta: Alla som blir arga ifall svarta har sex med vita blir stämplade som rasister, men du tycker att det framför allt är ett problem när detta drabbar vita människor. Varför?
Citera
2017-06-20, 12:33
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elwy
Låt mig sammanfatta: Alla som blir arga ifall svarta har sex med vita blir stämplade som rasister, men du tycker att det framför allt är ett problem när detta drabbar vita människor. Varför?

Det är enbart matematiskt.

Det är övervägande vita kvinnor negrer jagar utanför sina egna negresser, så det blir FÖR uppenbart.

Det är så pass många att det ej förblir obemärkt och med ironi i tanken, så kan man också betänka hur utspädd den vita genpoolen blir i framtiden om detta fortgår och dessutom ökar.

Heeeh!
Citera
2017-06-20, 13:31
  #16
Medlem
Frawjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FakYuToo
Alla, faktiskt!

Det är som att det är påtvingat att negrer ska få knulla och/eller befrukta icke-negresser.

Som det vore en rättighet och kompensation för deras tid under slaveri.

Förutom det är ju negrer väldigt paranoida, om man råkar titta en sekund för länge, spotta, nysa eller hosta bredvid, etc....man är rasist.

Man märker detta även med amerikanska familjer, som det existerar en lag att afrikaner alltid måste ha en roll och mer så än andra icke-europeiska folkslag.

Det mest "komiska" jag varit med om var på en nattklubb. Det fanns där två negrer och en av dom bjöd upp en svensk tjej, varvid hon tackade nej. Då rusade den andra negern upp till henne och bryskt frågade om hon var rasist. So, hon dansade sedan motvilligt med den första negern...hon blev väl rädd...kanske senare våldtagen också, vem vet.

Det är klart att negrer har rätt att knulla med vita kvinnor som själva vill knulla med negrer. Det är ju inte så konstigt om negrer vill ha vita kvinnor. Jag tycker generellt också att vita kvinnor är mycket sexigare än negresser.
Citera
2017-06-20, 15:13
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frawjon
Det är klart att negrer har rätt att knulla med vita kvinnor som själva vill knulla med negrer. Det är ju inte så konstigt om negrer vill ha vita kvinnor. Jag tycker generellt också att vita kvinnor är mycket sexigare än negresser.

Ja, vuxna bestämmer över sig själva.

Ska då en kvinna inte alls ta hänsyn till önskemål från ex. föräldrar eller syskon? Måste omgivningen acceptera, om en mulatt föds in i släkten? Det blir ju påtvingat och sedan ska alla som opponerar sig kallas för rasister.

Det är nog därför vita ej vågar yttra sig...vare sig det är deras damer, invandring eller islam. Ni är för fogliga och veka. Ni bara straffar er själva. Heeeeh! Patetiskt!
Citera
2017-06-20, 15:21
  #18
Medlem
Frawjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FakYuToo
Ja, vuxna bestämmer över sig själva.

Ska då en kvinna inte alls ta hänsyn till önskemål från ex. föräldrar eller syskon? Måste omgivningen acceptera, om en mulatt föds in i släkten? Det blir ju påtvingat och sedan ska alla som opponerar sig kallas för rasister.

Det är nog därför vita ej vågar yttra sig...vare sig det är deras damer, invandring eller islam. Ni är för fogliga och veka. Ni bara straffar er själva. Heeeeh! Patetiskt!

Det är inte släkten som bestämmer. Vi lever på 2000-talet. Själv har jag aldrig råkat ut för detta, då ingen av mina kvinnor någonsin skulle tända på en neger.
Citera
2017-06-20, 15:44
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frawjon
Det är inte släkten som bestämmer. Vi lever på 2000-talet. Själv har jag aldrig råkat ut för detta, då ingen av mina kvinnor någonsin skulle tända på en neger.

Jag skrev inget om att bestämma.

Jag nämnde att,ta hänsyn till andras önskemål.

Att ta hänsyn är en viktig social egenskap och det gäller allt möjligt...inte bara att en neger skulle knulla en vit kvinna.

PS! Jag tror nog alla av dina damer skulle välja en storkukad neger före dig. Negerkuken dyrkas tyvärr av många kvinnor...oftast blir ju negern själv uppraggad och inte tvärtom . Andra grabbar måste ju oftast besvära sig, fjäska, slösa pengar, etc. för att få fitta.
__________________
Senast redigerad av FakYuToo 2017-06-20 kl. 15:53.
Citera
2017-06-20, 16:16
  #20
Medlem
Frawjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FakYuToo
Jag skrev inget om att bestämma.

Jag nämnde att,ta hänsyn till andras önskemål.

Att ta hänsyn är en viktig social egenskap och det gäller allt möjligt...inte bara att en neger skulle knulla en vit kvinna.

PS! Jag tror nog alla av dina damer skulle välja en storkukad neger före dig. Negerkuken dyrkas tyvärr av många kvinnor...oftast blir ju negern själv uppraggad och inte tvärtom . Andra grabbar måste ju oftast besvära sig, fjäska, slösa pengar, etc. för att få fitta.



Jag har mycket sällan sett någon svensk kvinna med en neger, och då har det alltid varit en kvinna som jag ändå inte skulle vilja ha. Det finns svenska kvinnor som tänder på italienare och juggar, men ingen normal svensk kvinna tänder på en neger om han inte har jättehög status, som t.ex. Kofi Annan.
Citera
2017-06-20, 17:51
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frawjon


Jag har mycket sällan sett någon svensk kvinna med en neger, och då har det alltid varit en kvinna som jag ändå inte skulle vilja ha. Det finns svenska kvinnor som tänder på italienare och juggar, men ingen normal svensk kvinna tänder på en neger om han inte har jättehög status, som t.ex. Kofi Annan.

Var fan bor du? I skogen?

Jag bor i en storstad och jag ser ideligen nya mulattungar + vackra kurviga blondiner med negrer.
Citera
2017-06-20, 17:56
  #22
Medlem
Frawjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FakYuToo
Var fan bor du? I skogen?

Jag bor i en storstad och jag ser ideligen nya mulattungar + vackra kurviga blondiner med negrer.

Det är ett fåtal svenska kvinnor som gillar negrer, och de är verkligen inte vackra, utom när negern de är med är en verklig kändis. Du kanske har något allvarligt synfel.
Citera
2017-06-20, 18:06
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frawjon
Det är ett fåtal svenska kvinnor som gillar negrer, och de är verkligen inte vackra, utom när negern de är med är en verklig kändis. Du kanske har något allvarligt synfel.

Det är vad alla alltid vill påstå, dock är en majoritet av de svenska damer jag ser med negrer ståtliga damer och ytterst sällan bor sådana par bland invandrare. Oftast bor de bland andra svenskar och i villa eller bostadsrätt och många gånger använder kvinnan sina kontakter så negern kan få ett arbete med bra lön...ex. inom bygg eller sophantering. Dessa negrer brukar också ha fina bilar och kläder....allt från kvinnan.

Jag måste ju själv erkänna. Jag kan inte mäta mig med att tillfredsställa en kvinna som en uthållig neger med en grov balle på +20 cm.. En sådan neger är mer man än mig...enkelt sagt. Kvinnan får kuk, men jag kan garantera att negern oftast vid chans är otrogen. Jag talade med en medelålders afro-amerikan och han sade bestämt att genomsnitt för en neger under sin livstid är att ha knullat 200 kvinnor och många av dem har barn med många olika kvinnor.

Det var tom ett reportage om det från USA, att 70 eller 80 procent av negrer i USA växer upp utan en fader. Negrer gillar bara att knulla och enligt andra också lata sig...så att ex. det är bekvämare att begå brott och sedan anklaga vita för det pga påstådd rasism. Heeeh!
__________________
Senast redigerad av FakYuToo 2017-06-20 kl. 18:17.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback