Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-29, 12:44
  #997
Avstängd
Mäns reaktioner är alltid kopplade till egot, det är det som är så jävla sorgligt. De har kollat för mycket på james Bond och om en tjejs reaktion inte förstärker deras james bond-självbild så känns det för mycket. Patetiskt.
2017-06-29, 13:07
  #998
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckligagatan
Mäns reaktioner är alltid kopplade till egot, det är det som är så jävla sorgligt. De har kollat för mycket på james Bond och om en tjejs reaktion inte förstärker deras james bond-självbild så känns det för mycket. Patetiskt.

Ja, det kan jag hålla med dig om, men TS frågade en annan sak som du glömde att svara på.
" Varför är det så svårt att ta ett "nej tack" utan att hänfalla till "du är ändå ful, fet etc"? "

Män söker en anställning hos en kvinna, hon vill inte ha honom, varför i hela helvete måste han säga:
- du är ändå ful, fet etc "

Jag påstår att dessa män har dålig självkänsla + självförtroende.

Varför måste män sänka en kvinna för att hon inte vill ha honom ?
Det säger mer om vad han tycker om sig själv än vad det säger om henne. Håller du med ?
2017-06-29, 14:27
  #999
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Varför inte bara ignorera sådana istället för att skapa en obetydlig tråd på nätet? Inget blir bättre av att skapa en tråd för varenda jävla problem du har. Det är du själv som drar till dig dessa människor. Det är jag övertygad om.
Det är kvinnor som inte vill se sina tillkortakommanden/misstag/fel och skyller på män. Feminismen gör så med osäkra kvinnor.
2017-06-29, 14:55
  #1000
Medlem
mr.nymans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Ja tafsningar och örfilar är väl samma sak i denna kontext, vad är din poäng din snömosande tomte? Du lever i en värld där män anmäler örfilar och tafs men inte kvinnor? Eller försöker du säga att män anmäler tafs lika ofta? Vad vill du ha sagt?

Du har tidigare skrivit:
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Inga män anmäler tafs, INGA.
Min ända poäng har varit att det inte stämmer.

Kvinnor anmäler tafsningar oftare ja.
Men att skriva att män aldrig anmäler tafsningar är bullshit.
2017-06-30, 00:49
  #1001
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.nyman
Men att skriva att män aldrig anmäler tafsningar är bullshit.

Kan du då vara så vänlig att nämna ett (1) styck bekräftat fall där en man anmält en kvinna för att hon tafsat på honom mot hans vilja?
2017-06-30, 07:04
  #1002
Medlem
SkepticalHippos avatar
Den här tråden har spårat ur totalt och har ingenting med grundfrågan att göra längre.

Tråden låses eftersom varken TS eller någon annan diskuterar den egentliga trådstarten längre.

/Moderator

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback