Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-07, 22:20
  #457
Avstängd
Halloween2s avatar
Ni som tror att det är mutning bland spelare... Matar era föräldrar er med sked medans ni dreglar också?

Nivån här ibland alltså.
Citera
2019-10-05, 21:03
  #458
Medlem
Organtjuven7s avatar
I returmatchen mellan Roma och Liverpool, förstår jag fortfarande inte varför Roma inte anföll sista minuterna, när ett mål räckte för att nå förlängning, båda lagen stod på lika många bortamål. De var helt uträknade efter rockaden på Anfield men lyckades briljera i Rom, precis som man gjort mot Barca. Sedan plötsligt, när man fått in två snabba i slutet och behöver ett mål till för att åtminstone nå förlängning, då stannar man upp i farten och slutar typ att bry sig, och det sjuka var att Liverpool såg helt döda ut, totalt dötrötta, och orkade knappat någonting när Roma kom och anföll.

Detta pratades det ingenting om efter matchen och inte ens fansen verkade reagera på hur nära Roma var en final. Något de lär få titta i månen efter under många år framåt. Jag satt nästan med hakan nere när jag såg hur Roma spelade med så mycket på spel. Många feta chanser som de brände och därför är det obegripligt att de inte försökte hela vägen ut när de upptäckte att det gick att slå dem! "See, you can hurt him, he's not a machine!"

Liverpool nådde finalen med det berömda fitthåret, i ett jäkligt märkligt dubbelmöte.
__________________
Senast redigerad av Organtjuven7 2019-10-05 kl. 21:06.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback